Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13729
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 12 سپتامبر 2020 - 15:44 | ارسال توسط :

هیچ پرداخت حق موبایل و یا هر عنوان دیگری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر انجام نشده است

خزانه‌دار شورای شهر شوشتر: هیچ پرداختی تحت عنوان حق‌موبایل و… در شورای شهر انجام نمی‌شود شوشترنامه| نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شوشتر هیچ پرداختی تحت عنوان حق موبایل و یا سایر حقوق و مزایای خاص رئیس شورای شهر به رئیس و یا سایر اعضا پرداخت نشده است. […]

هیچ پرداخت حق موبایل و یا هر عنوان دیگری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر انجام نشده است

خزانه‌دار شورای شهر شوشتر: هیچ پرداختی تحت عنوان حق‌موبایل و… در شورای شهر انجام نمی‌شود

شوشترنامه| نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شوشتر هیچ پرداختی تحت عنوان حق موبایل و یا سایر حقوق و مزایای خاص رئیس شورای شهر به رئیس و یا سایر اعضا پرداخت نشده است.

غلام شاهمرادیان در گفت و گویی با شوشترنامه درباره خبر درج شده بر اساس «شنیده‌های» این پایگاه خبری تحلیلی اظهار داشت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شوشتر –دوره کنونی- هیچ پرداختی بجز پرداخت حق‌جلسه شورای اسلامی به اعضای شورای شهر انجام نشده است.

وی عنوان کرد: در دوره قبل شورای اسلامی شهر یک خودرو پژو پارس در اختیار شورای اسلامی شهر بود که به دلیل تعامل شهرداری با اداره راه و شهرسازی این خودرو به این اداره واگذار شد، در دوره جاری شورای شهر نیز یک خودروی پژو پارس که قبلا در اختیار معاون خدمات شهر سابق شهرداری بود در اختیار رئیس شورای شهر بوده است که به محض تغییر در هیئت رئیسه این خودرو به شهرداری منتقل شد که رئیس شورای شهر در استفاده از آن مختار است.

*فقط حقوق داده‌ایم، طبق فرمول استانداری خوزستان

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر در گفت و گویی مجزا در زمینه خبر درج شده بخش «شنیده‌های شوشترنامه» ابراز داشت: شورای اسلامی شهر یک خودروی پژوپارس دارد که در اختیار رئیس شورای شهر است و این خودرو در حال حاضر در شهرداری است و می‌توان از آن استفاده کرد.

علی‌اصغر صفرچی عنوان کرد: این خودرو در اختیار رئیس شورا بوده است در سه سال گذشته رئیس شورا از آن استفاده کرده است، ولی هیچ گونه هزینه سوخت و… برای این خودرو از سوی شورای اسلامی شهر پرداخت نشده است.

وی تاکید کرد: تقریبا می‌توان ادعا کرد بجز هزینه چای و قند در جلسات شورای اسلامی شهر و پرداخت حق‌جلسه اعضای شورای شهر هیچ پرداختی در دوره جاری انجام نشده است.

 خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: شورای اسلامی شهر به اعضا نه حق اولاد، نه حق مسکن، نه حق موبایل و… پرداخت نمی‌کند و تنها پرداختی به اعضا حق‌جلسه‌ای است که بر اساس اعلام فرمول محاسبه از سوی استانداری خوزستان احسا و پرداخت می‌شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.