Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18284
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ | ارسال توسط :

هیات متوسلین به چهارده‌معصوم(مسجد آهنگران) برای حرکت هیات زنجیرزنی در ایام محرم اطلاعیه صادر کرد

شوشترخبر| ر بخشی از این اطلاعیه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌های سوگواران حسینی اعلام داشته است که این هیات زنجیرزن در روزهای هفتم، هشتم و نهم راس ساعت ۱۸:۳۰ (۶:۳۰ عصر) عزاداری خود را از مبداهای اعلام شده آغاز می‌کند. بر این اساس، در روز هفتم […]

هیات متوسلین به چهارده‌معصوم(مسجد آهنگران) برای حرکت هیات زنجیرزنی در ایام محرم اطلاعیه صادر کرد

شوشترخبر| ر بخشی از این اطلاعیه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌های سوگواران حسینی اعلام داشته است که این هیات زنجیرزن در روزهای هفتم، هشتم و نهم راس ساعت ۱۸:۳۰ (۶:۳۰ عصر) عزاداری خود را از مبداهای اعلام شده آغاز می‌کند.

بر این اساس، در روز هفتم محرم عزاداری از مبدا فنی‌حرفه‌ای به سمت مرقد علامه شیخ شوشتری ساعت ۱۸:۳۰ (۶:۳۰عصر) ، روز هشتم از مبدا خیابان سادات به سمت مقام حضرت ابوالفضل عباس(ع) راس ساعت ۱۸:۳۰ (۶:۳۰ عصر)، روز نهم از مبدا خیابان سادات به سمت برابن مالک انصاری راس ساعت ۱۸:۳۰(۶:۳۰ عصر) عزاداری خواهد کرد.

در این اطلاعیه همچنین درباره عزاداری روز عاشورا با تاکید بر اینکه از فرصت هوای خنک صبح استفاده بهتری شود و ترافیک هیات‌های عزاداری کمتر گردد، حرکت هیات متوسلین به چهارده معصوم راس ساعت ۸ صبح از خیابان سادات به سمت امامزاده عبدالله آغاز خواهد شد.

این هیات تاکید دارد که زمان‌های اعلامی را بدون تاخیر اجرا کند و از دست‌اندرکاران امر در ایجاد نظم و برگزاری عزاداری هیات‌های عزاداری شهرستان تشکر فراوان دارد.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.