Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13319
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۵:۲۸ | ارسال توسط :

نظارت دقیق بر تاکسی‌های شوشتر/ متخلفان از پروتکل‌ها برخورد می‌شوند

شوشترنامه| مدیر عامل سازمان حمل و نقل عمومی شهردار شوشتراز نظارت دقیق بر تاکسی‌های سطح شهر در خدمات‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: خط قرمز سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شوشتر اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی است. علیرضا تقی‌پور در گفت و گویی اختصاصی که در حاشیه بازدید از تاکسی‌های سطح شهر شوشتر انجام […]

نظارت دقیق بر تاکسی‌های شوشتر/ متخلفان از پروتکل‌ها برخورد می‌شوند

شوشترنامه| مدیر عامل سازمان حمل و نقل عمومی شهردار شوشتراز نظارت دقیق بر تاکسی‌های سطح شهر در خدمات‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: خط قرمز سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شوشتر اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی است.

علیرضا تقی‌پور در گفت و گویی اختصاصی که در حاشیه بازدید از تاکسی‌های سطح شهر شوشتر انجام شد، خاطر نشان کرد: رانندگان تاکسی که بیماری زمینه‌ای دارند از فعالیت در شرایط کنونی منع شده‌اند، برخی نیز به دلیل سن بالا اجازه فعالیت دریافت نکرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر تاکسی‌هایی که در حال فعالیت هستند نیز با دقت انجام می‌شود، استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله هوشمند از خط قرمز‌های سازمان حمل و نقل عمومی در این روزهاست.

این مقام مسئول تاکید کرد: با نظارت دقیق و بازرسی‌های نامحسوس و گزارش‌های مردمی بر سوار کردن تنها سه مسافر در هر تاکسی نظارت دقیق داریم و از رانندگان می‌خواهیم تا برای حفظ بهداشت و جان مردم و خود این توصیه‌ها را رعایت کنند.

تقی‌پور عنوان کرد: وی از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده سوار کردن بیش از سه مسافر توسط تاکسی‌ها مراتب را به شماره تماس ۳۶۲۲۸۳۱۰-۰۶۱ اطلاع دهند.

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.