Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14012
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ | ارسال توسط :

فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف خوزستان در ۲ نوبت

شوشترخبر| گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف خوزستان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است. بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای سلامت خود اصناف و مردم، همگی باید تلاش کنیم تا زنجیره بیماری قطع شود و در این زمینه، اصنافی که تمکین نکنند […]

فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف خوزستان در ۲ نوبت

شوشترخبر| گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف خوزستان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است.

بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای سلامت خود اصناف و مردم، همگی باید تلاش کنیم تا زنجیره بیماری قطع شود و در این زمینه، اصنافی که تمکین نکنند با تذکر و پلمب با آن‌ها برخورد می‌شود و گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف خوزستان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است.

او با بیان ابنکه ادامه حضور یافتن مردم در بازار‌ها در شرایط قرمز، موضوعی فرهنگی است، افزود: مردم باید رعایت کنند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

جباری بیان داشت: تمدید تعطیلی اصناف به شرایط بیماری کرونا بستگی دارد؛ تا زمانی که وضعیت کرونا در اهواز و سایر شهر‌ها قرمز است، تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و بازگشایی اصناف در شهر‌های قرمز خوزستان، منوط به بهبود وضعیت کرونا است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: با روسای اتحادیه‌ها و هیات رئیسه اتاق اصناف جلسه‌ای برگزار و تذکرات لازم و خطرات در شرایط کنونی بیماری به آن‌ها گوشزد شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.