Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15147
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۳ | ارسال توسط :

ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای جمع‌بندی احکام صادره قطعی ساخت وسازها در اراضی ملی شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در نشست کارگروه ویژه برخورد با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز گفت: دستگاه های متولی در شهرستان ظرف ۲ هفته آینده آرا قطعی صادر شده را جمع بندی و به فرمانداری ارائه دهند تا با همکاری دستگاه قضا برای اجرای آنها برنامه زمان بندی تنظیم شود. حسین پنبه […]

ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای جمع‌بندی احکام صادره قطعی ساخت وسازها در اراضی ملی شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در نشست کارگروه ویژه برخورد با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز گفت: دستگاه های متولی در شهرستان ظرف ۲ هفته آینده آرا قطعی صادر شده را جمع بندی و به فرمانداری ارائه دهند تا با همکاری دستگاه قضا برای اجرای آنها برنامه زمان بندی تنظیم شود.

حسین پنبه دانه‌پور در این نشست ضمن تشکر از دادستان شوشتر اظهار داشت: مدیران کم کار در حوزه صیانت از اراضی ملی(اراضی متعلق به راه و شهرسازی و منابع طبیعی) به ویژه ساخت وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها به دستگاه قضا معرفی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: متولیان حافظ و امانتدار اراضی ملی در حوزه خود هستند و باید تلاش کنند تا در اولین اقدام ، متخلف را شناسایی و قبل از ایجاد هرگونه عرصه با وی برخورد کنند.

وی گفت: حوزه اراضی ملی در شهرستان وسیع است اما اجرای احکام تخریب در جلوگیری از توسعه زمین خواری ها بسیار موثر و بازدارنده است.

رئیس شورای تامین شوشتر عنوان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در حوزه شهرداری شوشتر متاسفانه افزایش چشمگیری داشته؛ به استناد قانون  برخورد با این تخلفات  در حوزه کار شهرداری است.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی در شهرستان ظرف ۲ هفته آینده آرا قطعی صادر شده را جمع بندی و به فرمانداری ارائه دهند تا با همکاری دستگاه قضا برای اجرای آنها برنامه زمان بندی تنظیم شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر گفت: از همکاری دستگاه قضا به ویژه دادستان محترم در این زمینه قدردانی می نمایم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.