Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14472
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 31 مارس 2021 - 5:40 | ارسال توسط :

صیادان غیرمجاز ماهی در شوشتر دستگیر شدند

شوشترخبر| رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از دستگیری عاملان فروش غیرقانونی ماهی رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید در این شهرستان خبر داد. بهروز نجاتی گفت: با توجه به ممنوعیت صید، خرید و فروش ماهی ‌های رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید به دلیل تولید مثل آبزیان گشت و کنترل بازار ماهی فروشان در روز سه شنبه ۱۰ […]

صیادان غیرمجاز ماهی در شوشتر دستگیر شدند

شوشترخبر| رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از دستگیری عاملان فروش غیرقانونی ماهی رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید در این شهرستان خبر داد.

بهروز نجاتی گفت: با توجه به ممنوعیت صید، خرید و فروش ماهی ‌های رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید به دلیل تولید مثل آبزیان گشت و کنترل بازار ماهی فروشان در روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه منجر به شناسایی ۲ فروشنده غیرمجاز ماهی‌های رودخانه‌ای شد.

او افزود: علیرغم آگاهی و اطلاع رسانی این اداره اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ماهی‌های بومی کرده که با تلاش یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر و ماهی‌ها کشف شده از آن‌ها توقیف شدند.

نجاتی بیان داشت: هر سال هرگونه صید، حمل، عرضه و فروش ماهی رودخانه‌ای طبق قانون و مقررات حفاظت محیط زیست از ۱۵ اسفند ماه تا تاریخ صدور مجوز صید در سال آتی که مقارن با فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان است در همه منابع آبی استان اعم از رودخانه، تالاب، دریاچه و آب بند‌های طبیعی و … ممنوع اعلام می‌شود و متخلفان از این قانون تحت تعقیب و مجازات کیفری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.