Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19196
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ | ارسال توسط :

سامان‌دهی آرامستان بهشت‌رضا عملی شد

شوشترخبر| پس از سال‌ها و وعده‌های شهرداران و سرپرستان متعدد شهرداری شوشتر سامان‌دهی آرامستان بهشت رضا شوشتر عملی و به پیمانکار سپرده شد. سرپرست شهرداری شوشتر در گفت و گویی اختصاصی در این زمینه اظهار داشت: جلسه انعقاد قرارداد تجهیز آرامستان بهشت رضا با پیمانکار مربوطه در دفتر شهردار با حضور سرپرست و مدیران شهرداری […]

سامان‌دهی آرامستان بهشت‌رضا عملی شد

شوشترخبر| پس از سال‌ها و وعده‌های شهرداران و سرپرستان متعدد شهرداری شوشتر سامان‌دهی آرامستان بهشت رضا شوشتر عملی و به پیمانکار سپرده شد.

سرپرست شهرداری شوشتر در گفت و گویی اختصاصی در این زمینه اظهار داشت: جلسه انعقاد قرارداد تجهیز آرامستان بهشت رضا با پیمانکار مربوطه در دفتر شهردار با حضور سرپرست و مدیران شهرداری برگزار شده است و عملا شهرداری شوشتر این مهم را به پیمانکار انتخاب شده سپرده است.

محمد اسفندیاری‌نیا افزود: مشکلات متعددی در آرامستان بهشت رضا وجود دارد که نیاز است برای رفع این مشکلات اعتباراتی اختصاص یابد، به این دلیل شهرداری شوشتر با همکاری شورای اسلامی شهر تلاش داشته است تا مشکلات در این آرامستان را کاهش و برای رفع این معضلات برنامه‌ریزی و طرح سامان‌دهی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این قرارداد شامل احداث اتاق مدیریت و نگهبانی و ساخت ۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۲ باب نمازخانه است و در اسرع وقت اجرای این پیمان عملی خواهد شد.

سرپرست شهرداری شوشتر گفت: فعالیت‌های درنظر گرفته شده قرار است با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در مدت چهار ماه توسط پیمانکار مربوطه (شرکت مروارید سازه صمصامی ) انجام شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.