Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19338
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ | ارسال توسط :

دیوار منظره و نقاشی سه‌بعدی در شوشتر اجرا می‌شود

شوشترخبر| سیدحسین محمدنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در افزایش نشاط شهروندان و جامعه توجه به زیباسازی منظر شهری است که با توجه به اهمیت این موضوع با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و یکی از نقاشان بومی جلسه ای در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر برگزار شد. […]

دیوار منظره و نقاشی سه‌بعدی در شوشتر اجرا می‌شود

شوشترخبر| سیدحسین محمدنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در افزایش نشاط شهروندان و جامعه توجه به زیباسازی منظر شهری است که با توجه به اهمیت این موضوع با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و یکی از نقاشان بومی جلسه ای در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مکان های نقاشی دیواری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا تصویب در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر ، تا پیش از نوروز، اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر خاطرنشان کرد: در اجرای نقاشی دیواری و طرح های سه بعدی در سطح معابر برخی از پارک ها، خیابانها ، اماکن عمومی و مذهبی جهت افزایش جذابیت بصری توجه به نوروز، نمادهای مذهبی،تمثال شهدا، آثار جهانی وتاریخی شوشتردر این جلسه به آن تاکید شد.

محمدنژاد تاکید کرد: توجه به شرایط محیطی محلات در انتخاب رنگ و روانشناسی و کیفیت رنگها و ماندگاری نقاشی ها با توجه به استانداردهای موجود از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

لازم به توضیح است علیرضا تقی پور و میلاد خیاط، رئیس و عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر نیز در این جلسه حضور داشتند.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.