Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19805
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ | ارسال توسط :

ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید

شوشترخبر| بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، بیدروبه اندیمشک با ثبت ۷۸.۶ میلیمتر بارش، همچنان رکوردار بیشترین میزان بارندگی در استان است. مجموع بارش‌های ثبت شده تا ساعت ۱۰ و ۳۰ امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی استان اعلام شده است که بیدروبه با ۷۸.۶ میلیمتر و […]

ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید

شوشترخبر| بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، بیدروبه اندیمشک با ثبت ۷۸.۶ میلیمتر بارش، همچنان رکوردار بیشترین میزان بارندگی در استان است.

مجموع بارش‌های ثبت شده تا ساعت ۱۰ و ۳۰ امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی استان اعلام شده است که بیدروبه با ۷۸.۶ میلیمتر و حسینیه با ۷۳.۶ میلیمتر صدرنشین بیشترین میزان بارش‌ها هستند.

میزان بارش‌ها تا این ساعت در سالند دزفول ۴۳.۶ میلیمتر، فرمانداری اندیمشک ۳۷.۴ میلیمتر، کشاورزی اهواز (ام طمیر) ۲۵.۴ میلیمتر، ایذه ۲۳.۱ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۲۲.۸ میلیمتر، شادگان ۲۱.۳ میلیمتر، گتوند ۲۱.۱ میلیمتر، هفتکل ۲۱ میلیمتر، ماهشهر ۲۰.۶ میلیمتر و بستان ۲۰ میلیمتر ثبت شده است.

دارخوین با ۱۹.۹ میلیمتر، سوسنگرد با ۱۸ میلیمتر، بندر امام خمینی با ۱۹.۹ میلیمتر، باغملک با ۱۹.۱ میلیمتر، دانشکده نفت کارون با ۱۸.۳ میلیمتر، شهرداری منطقه ۶ اهواز با ۱۶.۸ میلیمتر، شهرداری منطقه یک اهواز با ۱۶ میلیمتر، فرودگاه اهواز با ۱۶.۴ میلیمتر، رامهرمز با ۱۵.۴ میلیمتر، امیدیه با ۱۲ میلیمتر، دزپارت با ۱۰.۶ میلیمتر، آغاجاری با ۹.۱ میلیمتر، بهبهان با ۴.۷ میلیمتر و هندیجان با ۴.۱ میلیمتر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

—بیشتر بخوانید—

بیشتر بخوانید: ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.