Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19489
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ | ارسال توسط :

تشکیل کلاس های گوناگون نهضت سوادآموزی در ندامتگاه شهرستان شوشتر

شوشترخبر| در راستای توسعه کمی و کیفی فعالیت های اداره سواد آموزی در سال ۱۴۰۲ کلاس های نهضت سوادآموزی در سه دوره سواد، تحکیم و انتقال در ندامتگاه شهرستان شوشتر به منظور آموزش ۱۸ زندانی تشکیل گردید. مصطفی عابدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در گفتگوی اختصاصی با واحد روابط عمومی در راستای […]

تشکیل کلاس های گوناگون نهضت سوادآموزی در ندامتگاه شهرستان شوشتر

شوشترخبر| در راستای توسعه کمی و کیفی فعالیت های اداره سواد آموزی در سال ۱۴۰۲ کلاس های نهضت سوادآموزی در سه دوره سواد، تحکیم و انتقال در ندامتگاه شهرستان شوشتر به منظور آموزش ۱۸ زندانی تشکیل گردید.

مصطفی عابدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در گفتگوی اختصاصی با واحد روابط عمومی در راستای توسعه و بهبود کیفیت کلاس های سوادآموزی و نظارت همه جانبه بر آن ها ، تصریح کرد: ۱۸ زندانی در ۳ کلاس سوادآموزی شوشتر در سه دوره سواد، تحکیم و انتقال در حال تحصیل می باشند.

گفتنی است: این‌کلاس ها در راستای آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی است که از این طریق زندانیان می توانند ضمن بالا بردن توانایی های خود در بهره گیری از نعمت خواندن و نوشتن پس از آزادی وارد مشاغل جدید و درآمدزای مناسب برای معیشت خانواده خود باشند و از ارتکاب مجدد جرایم که ناشی از بیسوادی و سوء استفاده دیگران بود، پرهیز کنند.

شایان ذکر است: به منظور بهره گیری همه زندانیان از نعمت سواد، در بدو ورود به ندامتگاه مورد ارزیابی تحصیلی قرار می گیرند تا چنانچه توانایی خواندن و نوشتن نداشتند، به کلاس های نهضت سواد آموزی معرفی شوند.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.