Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19731
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ | ارسال توسط :

تردد قایق‌ها در رودخانه شوشتر تنها با پلاک امکان‌پذیر است

شوشترخبر| جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شوشتر به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان برگزار شد. جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شوشتر به ریاست نادر پارسازاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان برگزار شد. معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار […]

تردد قایق‌ها در رودخانه شوشتر تنها با پلاک امکان‌پذیر است

شوشترخبر| جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شوشتر به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شوشتر به ریاست نادر پارسازاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار در این نشست اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی در سواحل محدوده شهرستان، گشت‌ها و ایستگاه‌های نجات غریق برنامه ریزی شده و تقسیم کار بین دستگاه‌ها صورت گرفت.

نادر پارسازاده افزود: کلیه قایق‌های سطح رودخانه باید دارای پلاک باشند و حتماً در کلاس‌های توجیهی و آموزشی که در آن‌ها نکات و ملزومات ایمنی ارائه می‌شود، شرکت کنند.

وی بیان کرد: شهرداری و آتش نشانی باید نقاط مجاز و مناسب شنا را مشخص کرده و شرایط ایمن آن نقاط را نیز در نظر بگیرند و علاوه بر آن نقاط ممنوع را با علائم هشدار دهنده مشخص نمایند.

وی ابراز کرد: توجه به ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب در سطح سواحل از جمله دیگر مواردی بود که در این نشست ذکر شده و در خصوص آن برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت.

پارسازاده ادامه داد: نیاز است که سریعاً نسبت به جمع آوری اسکله‌های غیر مجاز اقدام شود. همچنین انعقاد قرارداد اسکله‌دارها با شهرداری و هماهنگی امور آب شمال جهت ساماندهی و حفظ ایمنی‌های لازم مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد، فعالیت قایق‌ها از ساعت ۲۱ به بعد ممنوع باشد.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.