Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19225
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ | ارسال توسط :

بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نیازهای شوشتر با حضور مدیران بنیاد مستضعفان خوزستان

شوشترخبر| مدیران بنیاد مستضعفان استان خوزستان، با حضور در شوشتر برخی فرصت‌های سرمایه گذاری و مشکلات این شهرستان را بررسی کردند. مدیران بنیاد مستضعفان استان خوزستان روز چهارشنبه ۸ آذرماه به همراه سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر در شرکت کشت و صنعت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) حضور یافته و از طرح‌های توسعه این مجموعه […]

بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نیازهای شوشتر با حضور مدیران بنیاد مستضعفان خوزستان

شوشترخبر| مدیران بنیاد مستضعفان استان خوزستان، با حضور در شوشتر برخی فرصت‌های سرمایه گذاری و مشکلات این شهرستان را بررسی کردند.


مدیران بنیاد مستضعفان استان خوزستان روز چهارشنبه ۸ آذرماه به همراه سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر در شرکت کشت و صنعت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) حضور یافته و از طرح‌های توسعه این مجموعه مانند طرح کشت صنعتی اکالیپتوس، کارخانه‌های اسانس، زغال و کود فسفات بازدید کردند.


برخی از طرح‌های آینده شرکت نیز در جلسه‌ای بررسی شدند که بنیاد مستضعفان آمادگی خود را برای پشتیبانی از آن‌ها اعلام کرد.


همچنین در نشستی در محل فرمانداری با حضور برخی رؤسای ادارات، استعدادها و فرصت‌های شهرستان شوشتر جهت سرمایه گذاری مطرح و بررسی شدند.


فعالیت و سرمایه گذاری مشارکتی در طرح‌های کشاورزی و دامپروری، آمادگی برای احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل یا تاسیس کارخانه‌های بزرگ، آمادگی جهت سرمایه گذاری احداث کشتارگاه دام و طیور صنعتی، اعطای وام تسهیلات به متقاضیان اشتغال‌زایی و احیای صنایع و … از جمله طرح‌های اقتصادی بررسی شده در این نشست بودند.


همچنین در حوزه خدمات اجتماعی بیمه کردن تمام منازل روستایی شهرستان با همکاری بخشداری‌ها، راه‌اندازی شعبه بانک سینا در شوشتر، راه‌اندازی ایستگاه ایرانسل در بخش میان آب، راه‌اندازی اینترنت ۵g در سایت مخابرات شوشتر، آمادگی برای کمک به بازسازی سیل‌بندهای شعیبیه و کمک به بهبود وضعیت مناطق سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در قالب طرح‌های محرومیت زدایی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.