Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12837
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط :

بد حسابی بیمه‌ها تاثیری در کیفیت خدمات مراکز درمانی نگذاشته است

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بدحسابی بیمه‌ها هیچ تاثیری در کیفیت خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان شوشتر نگذاشته است. به گزارش شوشترنامه، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان که با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ایشان برگزار شد، اظهار کرد: بدحسابی بیمه‌ها در […]

بد حسابی بیمه‌ها تاثیری در کیفیت خدمات مراکز درمانی نگذاشته است

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بدحسابی بیمه‌ها هیچ تاثیری در کیفیت خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان شوشتر نگذاشته است.

به گزارش شوشترنامه، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان که با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ایشان برگزار شد، اظهار کرد: بدحسابی بیمه‌ها در ماه‌های گذشته کوچک‌ترین تاثیری در سطح خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان شوشتر نگذاشته است.

وی دلیل بی‌تأثیری بدحسابی بیمه‌ها بر مراکز درمانی را همدلی پزشکان شوشتر دانست و گفت: همه پزشکان در شهرستان شوشتر آخرین کارانه خود را شهریور ماه سال ۹۷ دریافت کرده‌اند، ولی حاضر نشده‌اند به دلیل عدم دریافت کارانه حتی یک عمل جراحی را تعطیل و سطح خدمات‌دهی خود را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: پزشکان در سطح شهرستان شوشتر بار سنگین درمان و تشخیص را بر عهده‌دارند، همدلی، تخصص و وجدان‌کاری در پزشکان شهرستان شوشتر مثال‌زدنی است.

ابول‌نژادیان عنوان کرد: امروز درباره ارائه خدمات درمانی در شوشتر بحث نمی‌کنیم، آنچه امروز مورد بحث در محافل پزشکی شوشتر است ارتقای سطح خدمات است، زیرا زیربنای خدمات‌دهی باکیفیت در بهداشت و درمان شهرستان شوشتر فراهم‌شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: علوم پزشکی شوشتر در سال‌های گذشته در چه جایگاهی بوده است و الان کجا هستیم، امروز برای ارتقای سطح خدمات تخصصی، به‌کارگیری دستگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در عمل‌های جراحی و مراحل تشخیصی در حال رایزنی هستیم، این اتفاقات تنها به دلیل جهشی است که در بخش بهداشت و درمان شوشتر حاصل‌شده است.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.