Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19254
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ | ارسال توسط :

بارقه امید در اصلاح تراکم و طبقات در شهر شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر گفت: امروز جلسه‌ای در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد که محور جلسه بررسی طرح مشاور شهرداری شوشتر برای اصلاح تراکم و ارتفاع ساخت و ساز در شهر شوشتر بود. محمد اسفندیاری افزود: در این جلسه دفاعیات شهرداری و مشاور اخذ شده برای اصلاح تراکم و ارتفاع ساخت و […]

بارقه امید در اصلاح تراکم و طبقات در شهر شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر گفت: امروز جلسه‌ای در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد که محور جلسه بررسی طرح مشاور شهرداری شوشتر برای اصلاح تراکم و ارتفاع ساخت و ساز در شهر شوشتر بود.

محمد اسفندیاری افزود: در این جلسه دفاعیات شهرداری و مشاور اخذ شده برای اصلاح تراکم و ارتفاع ساخت و سازها ارائه شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز که در این جلسه حضور داشته است در این زمینه ابراز داشت: جلسه برگزار شده کمیته فنی کمیسیون ماده پنج برای بررسی طرح اصلاح تراکم و ارتفاع ساخت و ساز در شهر شوشتر بوده است.

اکبر شکوه‌نیا افزود: در این جلسه پس از دفاعیات مشاور، سرپرست شهرداری شوشتر و عضو حاضر شورای شهر و مباحث کارشناسی طولانی طرح ارائه شده مصوب شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح در جلسه آتی کمیسیون ماده پنج استان خوزستان مطرح و مصوب شود.

به گزارش شوشترخبر، پیشتر درباره طرح مذکور اخباری از همین رسانه منتشر شده است که شهردار قبلی شوشتر برای این جلسه حتی یک صفحه دفاعیه کارشناسی هم ارسال نکرده بود کجا برسد به اخذ مشاور و مابقی داستان‌ها.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.