Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 17810
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ | ارسال توسط :

ایجاد انبار مکانیزه جهت خرید گندم در شوشتر

شوشترخبر| انبار مکانیزه ۵ هزار تنی در مرکز خرید آبگرمک جهت خرید گندم از کشاورزان شوشتر ایجاد شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رییس تعاون روستایی شوشتر گفت: کار خرید دانه روغنی کلزا از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا امروز بیش از ۱۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است. سید […]

ایجاد انبار مکانیزه جهت خرید گندم در شوشتر

شوشترخبر| انبار مکانیزه ۵ هزار تنی در مرکز خرید آبگرمک جهت خرید گندم از کشاورزان شوشتر ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رییس تعاون روستایی شوشتر گفت: کار خرید دانه روغنی کلزا از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا امروز بیش از ۱۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

سید اسد جمشیدی پیش بینی کرد تا پایان فصل خرید ۳ هزار تن کلزا از کشاورزان شهرستان خریداری شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعاون روستایی شوشتر موفق به خرید ۴ هزار و۵۰۰ تن کلزا شد که بدلیل استقبال کشاورزان از کشت گندم در سال جاری این رقم با کاهش در تناژ روبه رو شده است.

جمشیدی بیان داشت: همچنین طبق برنامه ریزی ها کار خرید گندم در شهرستان شوشتر از ۵ اردیبهشت ماه آغاز و پیش بینی می شود در ۵ مرکز خرید این شهرستان حدود ۹۰ هزار تن گندم خریداری صورت گیرد، این در حالی است که سال گذشته ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان خرید صورت گرفته است.

وی تصریح نمود: یکی از مزیت های کار خرید در سال جدید نسبت به سال گذشته ایجاد انبار مکانیزه ۵ هزار تنی در مرکز خرید آبگرمک می باشد که علاوه بر اشتغال مستقیم برای ۲ نفر و کاهش ضایعات، می تواند در راندمان کاری و عملکرد کمک شایانی نماید همچنین ۲ باسکول در مرکز خرید شعیبیه و گوریه اضافه شده است که از ایجاد صف های طولانی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : صدا و سیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.