Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19831
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ | ارسال توسط :

انسداد خیابان عبدالله بانوی شوشتر در پیک ترافیک؛ تصمیمی نادرست و یک پیشنهاد

شوشترخبر| صبح امروز دوم فروردین ماه خیابان عبدالله‌بانو که تاحدزیادی وظیفه تخلیه ترافیک در محور منتهی به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر را برعهده دارد مسدود شد، بی‌شک این انسداد با تدبیر شورای ترافیک شوشتر انجام شده است، ولی این اقدام بسیار مخاطره‌انگیز و زیان‌بار است. خیابان شریعتی منتهی به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر جداکننده‌ای سازه‌ای […]

انسداد خیابان عبدالله بانوی شوشتر در پیک ترافیک؛ تصمیمی نادرست و یک پیشنهاد

شوشترخبر| صبح امروز دوم فروردین ماه خیابان عبدالله‌بانو که تاحدزیادی وظیفه تخلیه ترافیک در محور منتهی به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر را برعهده دارد مسدود شد، بی‌شک این انسداد با تدبیر شورای ترافیک شوشتر انجام شده است، ولی این اقدام بسیار مخاطره‌انگیز و زیان‌بار است.

خیابان شریعتی منتهی به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر جداکننده‌ای سازه‌ای با مصالح سنگ و سیمانی دارد، حال تصور کنید در این محور تصادفی رخ‌دهد، وظیفه امدادرسانی و تخلیه ترافیک بوجود آمده برعهده چه محوری است؟ احسنت؛ خیابان عبدالله بانو که مسدود شده است و خودروهای بازدیدکنندگانی که برای بازدید دوطرف جداکننده‌های بتنی پارک شده‌اند.

مشخص نیست این تصمیم باچه هدفی و با چه انگیزه‌ای اتخاذ شده است و تصمیم‌سازان با اجرای این مهم به اهداف خود رسیده‌اند یاخیر ولی آنچه بیش از پیش در این محور رخ‌نمایی می‌کند ترافیک بی‌پایان و بی‌نظمی است که به دلیل اجرای این مصوبه رقم خورده است.

فرماندار شوشتر به عنوان رئیس شورای ترافیک شوشتر بهتر است پاسخ بی‌برنامگی در ترافیک محور سازه‌های آبی را بدهد، اتفاقی که می‌توانست با بازگشایی مدارس منتهی به این اثر به عنوان پارکینگ و پیاده‌راه شدن این محور تاحد زیادی رخ ندهد.

تصمیم‌های اشتباه و بدون مطالعه در این روزهای نوروز تااندازه زیادی ضدتبلیغ برای شهر گردشگر پذیر شوشتر به شنار می‌آید و بهتر است در اسرع وقت این تصمیم اشتباه اصلاح شود.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.