Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18155
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ | ارسال توسط :

انتقاد معاون فرماندار شوشتر از عدم برنامه ریزی برخی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار

شوشترخبر| عاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شوشتر گفت: دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار باید هرچه سریع تر برنامه های مدون خود را اعلام و روند اجرایی کار را آغاز کنند. نادر پارسازاده در جلسه ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار اظهار کرد: برخی ادارات هنوز برنامه […]

انتقاد معاون فرماندار شوشتر از عدم برنامه ریزی برخی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار

شوشترخبر| عاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شوشتر گفت: دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار باید هرچه سریع تر برنامه های مدون خود را اعلام و روند اجرایی کار را آغاز کنند.


نادر پارسازاده در جلسه ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار اظهار کرد: برخی ادارات هنوز برنامه های خود را برای رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار در حوزه کاری خود اعلام نکرده اند و از این جهت گله مند هستیم.


وی افزود: موضوع محلات کم برخوردار جزء مسائل بسیار مهم و دارای اولویت در دولت سیزدهم است و انتظار می رود تا مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به این آن حساسیت به خرج داده و به صورت جدی تر برای رفع مشکلات این مناطق ورود کنند.


وی بیان کرد: تصمیمات در این بخش نباید تنها به برگزاری جلسات ختم شود و اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسات محرومیت زدایی با اقدام و عمل جهادی میسر خواهد بود.
پارسازاده ادامه داد: این جوامع گاهی به لحاظ برخی بی‌تدبیری‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و اگر این وضعیت شامل مرور زمان بشود، مردم آن منطقه دچار عارضه‌هایی نیز می شوند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.