Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19767
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ | ارسال توسط :

انتظار دارم مراجع ذیصلاح به اعتراضات مردم به انتخابات رسیدگی عاجل بعمل آورند

شوشترخبر| سهراب گیلانی در بیانیه‌ای ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات از مراجع ذی‌صلاح خواستار رسیدگی به اعتراضات انتخابات مجلس شورای اسلامی شد. در این بیانیه آمده است، بیانیه سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند به مناسبت ماه مبارک رمضان و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسمه تعالی مردم شریف و […]

انتظار دارم مراجع ذیصلاح به اعتراضات مردم به انتخابات رسیدگی عاجل بعمل آورند

شوشترخبر| سهراب گیلانی در بیانیه‌ای ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات از مراجع ذی‌صلاح خواستار رسیدگی به اعتراضات انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

در این بیانیه آمده است، بیانیه سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند به مناسبت ماه مبارک رمضان و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بسمه تعالی

مردم شریف و عزیز شهرستان‌های شوشتر و گتوند
با سلام و تحیات
حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا را به همه شما مردم متدین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و التماس دعا دارم.
انتخابات در ایران مظهر جمهوریت نظام است و آحاد ملت ایران با حضور در پای صندوق های اخذ رای نقش مستقیم و تعیین کننده ای در تعیین سرنوشت خویش دارند.
اینجانب بعنوان یــک فــرد سیاسی و خدمتگزار مردم از تمهیدات انجام گرفته که موجب شد ثبت نام و ره یافتگان در رقابت انتخاباتی از طیف های مختلف ســیــاســـی و غــیر سیاسی نسبت به دوره های قـــبــل بیشتر باشد و همچنین از تلاش و زحــمــات در برگزاری انتخابات از دولـــت و شــورای نــگــهــبان در هـمه سطوح تشکر و قدردانی نمایم.
اکنون که بمدد حضرت زهرا (س) درطول خدمت صادقانه و جهادی۸ ساله خـــدمــتــگزارتان پیشرفت ها و تــوانمندی های زیـــر ســـاخـــتـــی بزرگی درحوزه انتخابیه ام بوجود آمده و موجب بارقه امید در قلب و ذهن مردم با وفای دیارم شده است از این بابت خدا را متواضعانه شاکرم.
در ادامه از اعماق وجودم از شما مردم با وفای دیارم (شوشتر و گتوند) بجهت حضور در انتخابات و حمایت های بیدریغ‌تان ازاین خدمتگزارخود سپاسگزاری نمایم و از سـویدای قلبم و با تواضع قدردان حامیان(خواهر و برادر )وفادارم باشم و به وحود یکایک تان با سر بلندی افتخار میکنم و به شما تا زنده ام سر تعظیم دارم.
خداوندا از تو می خواهم حامیانم را همواره موفق و سلامت بداری و لیاقتی بخشی بتوانم جان ناقابلم را برای سرافرازی و عزتمندی آنان و مردم عزیز دیارم و کشورم فدا کنم. آمین. بدیهی است انتظار داریم مراجع ذیصلاح برابر قانون انتخابات به اعتراضات مردم رسیدگی عاجل بعمل آورند.

یا زهرا(س)

سهراب گیلانی نماینده مردم شریف شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.