Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18601
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ | ارسال توسط :

امسال رکورد تولید شکر شکسته می‌شود

شوشترخبر| دکتر عبدعلی ناصری در این بازدید، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه، امسال را یکی از شیرین‌ترین سال‌های صنعت نیشکر برشمرد که با پیش‌بینی تولید ۶۵۰ هزار تُن شکر، رکورد تولید برای اولین بار شکسته می‌شود. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز چهارشنبه (هشتم شهریورماه) با همراهی معاونین و مدیران عامل […]

امسال رکورد تولید شکر شکسته می‌شود

شوشترخبر| دکتر عبدعلی ناصری در این بازدید، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه، امسال را یکی از شیرین‌ترین سال‌های صنعت نیشکر برشمرد که با پیش‌بینی تولید ۶۵۰ هزار تُن شکر، رکورد تولید برای اولین بار شکسته می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز چهارشنبه (هشتم شهریورماه) با همراهی معاونین و مدیران عامل کشت‌و‌صنعت‌ها، ضمن بازدید از نمایشگاه هفته دولت، در جریان آخرین دستاوردهای نهادها و ارگان‌های دولتی قرار گرفت.

دکتر عبدعلی ناصری در این بازدید، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه، امسال را یکی از شیرین‌ترین سال‌های صنعت نیشکر برشمرد که با پیش‌بینی تولید ۶۵۰ هزار تُن شکر، رکورد تولید برای اولین بار شکسته می‌شود.

وی رسیدن به چنین دستاوردهایی را ثمره کار جهادی کارگران دانست و با اشاره به اینکه صنعت نیشکر بر اساس نیروی انسانی خلّاق و پرتلاش توانسته است به موفقیت‌های زیادی دست یابد، از برنامه‌ریزی برای توسعه صنایع پایین‌دستی خبر داد.

مدیرعامل توسعه نیشکر افزود، خانواده نیشکر سرباز مقام معظم رهبری هستند و گوش به فرمایشات ایشان دارند؛ مطمئناً در سالی که به شعار مهار تورم و رشد تولید مزّین شده، در این مسیر گام برخواهیم داشت و قول می‌دهیم که بتوانیم به شعار سال تحقّق بخشیم.

نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده؛ وفا» روز سه‌شنبه (هفتم شهریورماه) با حضور مسئولین استانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به‌کار کرد. صنعت نیشکر با حضور در این نمایشگاه، آخرین محصولات تولیدی و دستاوردهای دانش‌بنیان خود را به نمایش گذاشت.

ساخت کارنده نیشکر، طراحی دروگر، تولید واریته‌های سازگار با اقلیم خوزستان، برداشت پررونقِ محصولات غیرنیشکری، بازسازی ادوات کشاورزی، ساخت اولین دستگاه هشداردهنده موتور، تولید یخ خشک در قلب شکرستان ایران و… بخشی از دستاوردهای دانش‌بنیان و تولیدی این صنعتِ سبز است.

این نمایشگاه تا پنج‌شنبه (نهم شهریورماه) در نمایشگاه بین‌المللی اهواز دایر است.

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.