Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 16246
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ | ارسال توسط :

اردوی تیم ثامن شوشتر در بندر عباس

شوشترخبر| تیم پایه فوتبال ثامن شوشتر با حمایت سهراب گیلانی نماینده مردم ، کشت و صنعت امام خمینی (ره) و مساعدت ویژه شرکت فولاد هرمزگان به شهر بندر عباس سفر کرد .

اردوی تیم ثامن شوشتر در بندر عباس

شوشترخبر| تیم پایه فوتبال ثامن شوشتر با حمایت سهراب گیلانی نماینده مردم ، کشت و صنعت امام خمینی (ره) و مساعدت ویژه شرکت فولاد هرمزگان به شهر بندر عباس سفر کرد .

احمد حمیدی اصل سرپرست و مربی تیم پایه فوتبال ثامن شوشتر گفت: با حمایت سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند ، عصاره نژاد مدیر عامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و با مساعدت ویژه شرکت فولاد هرمزگان ، تیم پایه ثامن شوشتر جهت چهار بازی دوستانه و آشنایی هر چه بیشتر نونهالان عزیز این شهرستان با فضای اُردوهای تدارکاتی و بازی های بیرون از خانه به شهر بندر عباس سفر کرد .

حمیدی اصل در ادامه بیان داشت : این سفر که با مساعدت شرکت فولاد هرمزگان صورت گرفت ، پنج روز بطول انجامید که در نوبه خود اتفاقی کم سابقه در تیم های پایه این شهرستان بود .

سرپرست تیم ثامن این را هم گفت : با حمایت مسئولین عزیز بخصوص آقای گیلانی نماینده مردم و جناب هارونی رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوشتر جانی دوباره به پیکره بی جان تیم های پایه شوشتر دمیده شده که نوید بخش روزهای درخشان در این رده سنی میباشد .

وی در آخر افزود : از جناب سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ، مجموعه ورزشی و آکادمی تیم های پایه فوتبال شرکت فولاد هرمزگان و جناب عصاره نژاد مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر در خصوص مساعت و تقبل تمام هزینه های این اُردوی پنج روزه ، به نیابت از کادر فنی و خانواده نونهالان عزیز کمال تشکر و قدردانی را از این مسئولین داشت .

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.