Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 20445
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ | ارسال توسط :

وضعیت قرمز آلودگی هوا در شوشتر/سکوت متولیان بهداشت و محیط زیست

شوشترخبر| در حالی که شوشتر امروز در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار داشته است متولیان محیط زیست(اداره حفاظت محیط زیست) و متولی سلامت مردم (دانشکده علوم پزشکی شوشتر) هیچ هشدار و یا اطلاع‌رسانی در ایت باره نکرده‌اند. با اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، آلودگی هوا در […]

وضعیت قرمز آلودگی هوا در شوشتر/سکوت متولیان بهداشت و محیط زیست

شوشترخبر| در حالی که شوشتر امروز در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار داشته است متولیان محیط زیست(اداره حفاظت محیط زیست) و متولی سلامت مردم (دانشکده علوم پزشکی شوشتر) هیچ هشدار و یا اطلاع‌رسانی در ایت باره نکرده‌اند.

با اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، آلودگی هوا در ایستگاه شوشتر ۱۵۴ میلی‌گرم و در ایستگاه هندیجان ۱۵۳ میلی‌گرم است که هوا این شهرها در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت.

هوای آبادان، بهبهان، خرمشهر و ماهشهر نیز وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس دارند.

مشخص نیست جان و سلامت مردم در این شرایط اولویت مسئولان است یا رایزنی برای بقای در سمت و یا حتی برخی مدیران در چنین روزی اصلا به شوشتر نیامدند تا هوای آلوده قدری برایشان زحمت ایجاد نکند.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.