Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 47
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 اکتبر 2018 - 10:36 | ارسال توسط :

مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل‌ونقل ریلی حل شده است

امیرحسین نظری  با بیان این‌که باید برنج مورد نیاز و مطلوب ذائقه مردم استان تامین شود، اظهار کرد : باید نیاز برنج استان با استفاده از کشت‌های درون استان یا برنج شمال تامین و همراه با برنج‌های خارجی در انبارهای استان به مقدار نیاز ذخیره سازی شود. وی با اشاره به شروع فصل برداشت برنج […]

مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل‌ونقل ریلی حل شده است

امیرحسین نظری  با بیان این‌که باید برنج مورد نیاز و مطلوب ذائقه مردم استان تامین شود، اظهار کرد : باید نیاز برنج استان با استفاده از کشت‌های درون استان یا برنج شمال تامین و همراه با برنج‌های خارجی در انبارهای استان به مقدار نیاز ذخیره سازی شود.

وی با اشاره به شروع فصل برداشت برنج شمال، افزود: با توجه به برطرف شدن مشکل حمل و نقل بین شهری برای حمل کالاها، بنکداران می‌توانند نیازهای خود برای تامین کالاهای اساسی برطرف کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مرتبط به منظور رفع مایحتاج ضروری مردم و همچنین لزوم رفع مشکلات بنکداران استان گفت: با توجه به وضعیت و التهابات کنونی بازار و تحریم‌های ظالمانه، با تعامل و همکاری می‌توانیم بحران پیش رو را پشت سر بگذاریم. در این زمینه می‌طلبد بنکداران نیز با مدیریت و درایت وضعیت موجود بازار را کنترل کنند.

نظری تصریح کرد: با توجه به جلسات متعدد تنظیم بازار در خصوص تامین اقلام اساسی مردم مانند رب گوجه فرنگی و روغن خوشبختانه با استفاده از حمل و نقل ریلی توانسته‌ایم در زمان کوتاهی اقلام اساسی مردم استان را تامین کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.