امروز : دوشنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۲ - 18 ربيع أول 1445
- توافقات جدید هشت گانه نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در حوزه راه و شهرسازی شوشتر
- اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس شوشتر
- پرونده قضایی برای مرگ یک کودک در سازههای آبی شوشتر تشکیل شد
- هنوز دلیل مرگ مشخص نیست؛ کودک احتمالا به دلیل نرسیدن خون به مغز فوت کرده است
- گروکشی خودروسازان برای اخلال در بازار
- غیبت ایرانخودرو و سایپا در مرحله سوم فروش خودرو
- تجدیدنظر در حقوق کارگران در دستور کار نیست
- رئیس علوم پزشکی شوشتر برقگرفتگی کودک ایذهای در سایت سازههای آبی را تایید کرد
- کودک به کما رفته ایذهای در سایت سازههای آبی شوشتر با بالگرد به اهواز منتقل شد
- کودک ایذهای در سایت سازههای آبی شوشتر دچار برقگرفتگی شد/ کودک به کما رفت
محور شوشتر به دزفول با تامین یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار چهار خطه میشود
شوشترخبر| معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول به عنوان یکی از کریدورهای ملی مهم در خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. رحمان بهرامی معاون مهندسی […]
شوشترخبر| معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول به عنوان یکی از کریدورهای ملی مهم در خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رحمان بهرامی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول اظهار کرد: این محور یکی از کریدورهای ملی است که از محل اعتبارات ملی مناقصات آن در حال برگزاری است.
وی افزود: برای چهار خطه شدن این محور مناقصاتی در حال برگزاری است اما گلوگاههایی در این طرح وجود دارد که در صورت حل مشکلات این گلوگاهها، شاهد چهارخطه شدن کل محور خواهیم بود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از سمت ملاثانی تا شوشتر ۴ کیلومتر از این محور باقی مانده است که باید چهار خطه شود و همچنین ۴ کیلومتر دیگر از این مسیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال چهارخطه شدن است.
بهرامی عنوان کرد: پل گرگر یکی از گلوگاههای این محور است که مطالعات آن در حال تکمیل است و به زودی به مناقصه خواهد رفت. پس از تکمیل این پل کل محور از ملاثانی تا شوشتر به صورت چهارخطه خواهد شد.
وی با بیان اینکه از شوشتر تا دزفول نیز در حدود ۳۰ کیلومتر از طریق پیمانکار در حال انجام کار است، ادامه داد: البته مشکلات و معارضانی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع این معارضان هستیم. از این ۳۰ کیلومتر حدود ۱۲ کیلومتر رفع معارض شده و پیمانکار در حال انجام کار است و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
بهرامی بیان کرد: این محور یکی از محورهای شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است و با اعتبارات قطره چکانی نمیتوان آن را تکمیل کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید کمک و اعتبار ویژه ای برای تکمیل این محور انجام شود تا شاهد چهارخطه شدن مسیر و همچنین ارتقای سطح ایمنی این محور باشیم.
جاده شوشتر اهواز , جاده شوشتر دزفول , جاده های شوشتر , شوشتر دزفول
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.