Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17702
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ | ارسال توسط :

سرپرست چهارساله معاونت خدمات شهر شهرداری شوشتر استعفا کرد/ آیا این بار هم استعفا نمایشی است؟/ آزمون سخت جافری

شوشترخبر| برای چندمین بار در یکسال گذشته سرپرست چهارساله معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از سمت خود استعفا کرده است، استعفایی که برخی معتقدند که مانند دفعات قبل نمایشی است ولی همین استعفای فرمایشی، نیم‌بند و نمایشی امید تازه در بین دلسوزان شوشتر ایجاد کرده است. بسیاری از دلسوزان شوشتر بر این باورند که معاونت […]

سرپرست چهارساله معاونت خدمات شهر شهرداری شوشتر استعفا کرد/ آیا این بار هم استعفا نمایشی است؟/ آزمون سخت جافری

شوشترخبر| برای چندمین بار در یکسال گذشته سرپرست چهارساله معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از سمت خود استعفا کرده است، استعفایی که برخی معتقدند که مانند دفعات قبل نمایشی است ولی همین استعفای فرمایشی، نیم‌بند و نمایشی امید تازه در بین دلسوزان شوشتر ایجاد کرده است.

بسیاری از دلسوزان شوشتر بر این باورند که معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر با بهره‌گیری از نیروهای غیرمتخصص، سفارشی و گاها ناتوان مامنی برای اجرای غیرتخصصی پروژه‌های عمران شهری شده است، جایگاهی که باید مملو از متخصص و افراد توانمند باشد امروز واقعا حال و روز خوبی ندارد.

کارنامه چهارساله سرپرستی این معاونت بسیار قطور است، مجالی برای بررسی نیاز دارد ولی آنچه ناقض ادعای نمایشی بودن استعفای سرپرست معاونت خدمات شهری است تقدیم استعفای فرد مذبور به رئیس شورای شهر و شهردار است.

آسفالت‌های نامناسب شهر علی‌رغم قیر آزاد و یارانه‌ای شهرداری شوشتر در حالی که سرپرست معاونت خدمات شهری-قبل از استعفای عصر امروز- خود سال‌ها راننده فنیشر بوده است بسیار جای تعجب دارد، کارنامه مردودی در این حوزه آسفالت میدان امام حسین(ع) و ورودی نورمحمدی است که پس از ۲۰ روز از اجرای غلط امروز نیاز به تخریب و دوباره کاری دارد.

در همین شورای متخصصان باید به اجرای فاز تکمیلی پارک شهید مطهری اشاره کرد، پارکی که قبل از افتتاح ویران شد و در کانال آب مجاور این پارک سقوط کرد، مسائلی که هیچگاه اولویت دستگاه‌های نظارتی نبوده است.

مشغول به کار کردن افراد با رابطه استخدامی پیمانکاری در رده‌های اداری و پست‌های این معاونت که نه‌تنها بر اساس شایسته سالاری نیست بلکه تخلف مبرهن است که هیچ توجیهی ندارد ولی همچنان در این معاونت با وجود سرپرست رویه سابق ادامه دارد.

بخش‌زیادی از اعتبارات جاری شهرداری در حوزه خدمات شهری شهرداری هزینه می‌شود، حمل‌زباله، تنظیف، فضای سبز، زیباسازی شهری و… تاحد زیادی نارضایتی مردم از نهاد شهرداری نیز از همین حوزه‌هاست، پس هزینه کرد اعتبارات بدون تخصص و برنامه تاحدزیادی شرایط کنونی را در شهرداری و شهر شوشتر رقم زده است.

البته صفحه فاقد محتوای شهرداری شوشتر در فضای مجازی بار دیگر در سکوتی اجباری و دستوری در مقابل این مهم سیاست جهالت رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده است و هنوز در این باره اجازه اظهار نظر پیدا نکرده است.

حال اگر استعفای سرپرست چهارساله خدمات شهری نمایشی باشد و پذیرفته نشود باز هم جافری باید مسئولیت اجرای غلط پروژه‌ها، نارضایتی مردم از مجموعه شهرداری و قرار گرفتن فردی در کسوت سرپرست معاونت خدمات شهری را برعهده بگیرد که بارها برای جایگزین کردنش با شخص دیگری از سوی نهادهایی از استانداری خوزستان نامه‌نگاری شده است، اگر هم استعفا نمایشی نباشد باید دید وی در انتخاب جایگزین تاچه اندازه مستقل و شناخت کافی از شرایط پیدا کرده است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.