Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14534
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 آوریل 2021 - 14:23 | ارسال توسط :

سازمان آب برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارائه دهد؛ ۵۰درصد اعتبار را تقبل می‌کنیم

شوشترخبر| در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد سازمان آب برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارائه دهد. روز پنجشنبه نشستی در خصوص طرح ساماندهی و علاج بخشی سازه های آبی تاریخی شهرستان شوشتر به ریاست استاندار خوزستان و با حضور نماینده شهرستان های شوشتر و […]

سازمان آب برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارائه دهد؛ ۵۰درصد اعتبار را تقبل می‌کنیم

شوشترخبر| در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد سازمان آب برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارائه دهد.

روز پنجشنبه نشستی در خصوص طرح ساماندهی و علاج بخشی سازه های آبی تاریخی شهرستان شوشتر به ریاست استاندار خوزستان و با حضور نماینده شهرستان های شوشتر و گتوند برگزار شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در این نشست با انتقاد شدید از انعقاد تفاهمنامه های بدون پشتوانه گفت: بسیاری از تفاهمنامه ها بدون پیش بینی اعتبار و بودجه به امضا میرسند که در نتیجه آن اجرایی نمیشوند و این امر موجب نارضایتی و سلب اعتماد عمومی می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیران بایست دقت کنند که به هیچ عنوان زیر بار امضای تفاهمنامه های بدون پشتوانه اعتباری و اجرایی نرفته و پیش از امضای تفاهمنامه ای نسبت به مساله تامین اعتبار و شیوه اجرایی شدن آن کسب اطمینان نمایند.

سلیمانی تصریح کرد: در صورتی که شیوه اجرای تفاهمنامه طرح ساماندهی و علاج بخشی سازه های آبی شوشتر مشخص شود ۵۰ درصد از اعتبارت آن را تقبل مینمایم.

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز گفت: در خصوص منظومه آبی شوشتر پیش از این برخی تصمیمات گرفته و توافقنامه هایی امضا شده از جمله در زمینه دیواره مشرف به سازه های آبی با توجه به حساسیت های موجود نیاز به یک سری اقدامات و مطالعات دارند.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در ارتباط با لایروبی انهاری که در منطقه وجود دارند و سایر اقدامات وزارت نیرو در این زمینه با توجه به اهمیت و پیچیدگی های زیاد به کمیته ای موکول شد تا تفاهمنامه های سابق که عملی نشدند را بررسی نموده و زمانبندی مشخص برای اجرای آنها تعیین شود.

عبیات بیان کرد: در جلسه قبل در خصوص بررسی مشکلات شهرستان های شوشتر و گتوند که به ریاست استاندار و با حضور نماینده شوشتر و گتوند برگزار شد مسئله مربوط به تثبیت دیواره مشرف به سازه ها مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اساس زمان‌بندی ابلاغ شده مقرر شد سازمان آب و برق خوزستان نسبت به ارائه نتیجه مطالعه شیوه تثبیت این دیواره ظرف مدت مقرر اقدام نماید.

معاون عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال پیگیری موضوع مربوط به دیواره و همچنین لایروبی و سایر اقدامات مربوط به سازه های آبی شهرستان شوشتر هستیم و امیدواریم این طرح ها و اقدامات با توجه به اهمیت فوق‌العاده زیاد آن در زمینه ارزش تاریخی و باستانی این منظومه عملیاتی شود.

در ابتدای این نشست نیز سهراب گیلانی در ارتباط با مسایل و مشکلات سازه های آبی شوشتر به بیان توضیحاتی پرداخت و بر برنامه ریزی جهت رسیدگی به این مشکلات تاکید کرد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.