Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 13575
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۱ | ارسال توسط :

خطر گسترش کرونا با آغاز فعالیت تورهای گردشگری در شوشتر

شوشترنامه| خوزستان سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر نسبت به خطر گسترش بیماری با فعالیت تورهای گردشگری در شرایط کرونایی هشدار داد.

خطر گسترش کرونا با آغاز فعالیت تورهای گردشگری در شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه(شوشترخبر)| دکتر مجتبی کلانتر با اشاره به وجود سازه‌های آبی در شوشتر  و فعالیت تورهای گردشگری اظهار کرد: در خصوص بحث گردشگری و باز شدن مراکز تفریحی، تابع تصمیمات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا هستیم و به ما ابلاغ شده این مراکز به تدریج فعالیت خود را آغاز کنند که بازگشایی این مراکز قطعا با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فصل گرما، سفر گردشگران از خارج از استان خوزستان به شوشتر چندان زیاد نبوده است اما تردد از شهرهای دیگر خوزستان به این شهر مرتبا انجام می‌شود.

کلانتر با اشاره به تاثیر گردشگری در گسترش شیوع کروناویروس، تصریح کرد: میزان بروز و شیوع این بیماری، رابطه مستقیمی با تجمعات دارد و قطعا هر تجمعی می‌تواند زمینه را برای انتقال سریع‌تر ویروس فراهم کند و با تجمع ممکن است انتقال ویروس سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه باید توجه شود که بیماری همچنان وجود دارد و ویروس منتقل می‌شود، افزود: نسبت به فعالیت تورهای گردشگری هشدار می‌دهیم زیرا پیش‌بینی می‌شود با سفرهای تابستانه و افزایش فعالیت‌های گردشگری، انتقال و چرخه بیماری افزایش یابد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.