Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 20353
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۳ | ارسال توسط :

حاج مرتضی نیکونهاد با ۵۰ میلیارد ۹مدرسه نیمه‌کاره را در شوشتر تکمیل کرد

شوشترخبر| پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر از خیر محترم جناب آقای مهندس حاج مرتضی نیکونهاد بابت مشارکت در ساخت و تکمیل ۹ مدرسه نیمه تمام شهرستان شوشتر با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال صادر شد. پیامی مصطفی عابدی پور به شرح زیر است: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام […]

حاج مرتضی نیکونهاد با ۵۰ میلیارد ۹مدرسه نیمه‌کاره را در شوشتر تکمیل کرد

شوشترخبر| پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر از خیر محترم جناب آقای مهندس حاج مرتضی نیکونهاد بابت مشارکت در ساخت و تکمیل ۹ مدرسه نیمه تمام شهرستان شوشتر با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال صادر شد.

پیامی مصطفی عابدی پور به شرح زیر است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت؛ قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

خیر محترم جناب مهندس حاج مرتضی نیکونهاد با اهدای مبلغ ۵۰ میلیارد ریال مشکلات بزرگ ۹ مدرسه شهرستان شوشتر را برطرف کردند؛ که این کار بینظیر و بی همتا قطعا تا ابد جاویدان خواهد ماند.

خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی در جایگاه خدمت رسانی به هموطنان و همشهریان به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با کار خیر بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از اقدامات خیرخواهانه شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.

https://3673-khouz.medu.gov.ir/fa/node/174038
نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.