Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13445
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ | ارسال توسط :

برگزاری امتحانات نهایی شوشتر در ۱۶ حوزه امتحانی؛ سفارش ۲۰ هزار ماسک برای دانش‌آموزان

شوشترنامه(شوشترخبر)| رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر از برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان شوشتر در ۱۶ حوزه امتحانی خبر داد و گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شمار حوزه‌های امتحانی را افزایش داده است.

برگزاری امتحانات نهایی شوشتر در ۱۶ حوزه امتحانی؛ سفارش ۲۰ هزار ماسک برای دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه(شوشترخبر)| علیرضا معینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر که به‌منظور برگزاری امتحانات نهایی برگزار شده بود، اظهار داشت: امسال امتحانات نهایی در شهرستان شوشتر در ۱۶ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و فاصله‌گذاری اجتماعی کاملاً مدنظر بوده است.

وی افزود: در چینش دانش‌آموزان در فضای امتحان بسیار دقت شده است و هر دانش‌آموز با فاصله دو متر از دیگر دانش‌آموزان در حوزه امتحانی مستقر می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال‌جاری یکهزار و ۶۵۲ دانش‌آموز در ۱۶ حوزه امتحانی در امتحانات نهایی شرکت کرده و برگزاری امتحانات با مشارکت و نظارت دقیق دانشکده علوم پزشکی انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شوشتر عنوان کرد: امتحانات نهایی در سطح شهرستان شوشتر در سال‌جاری توسط ۲۵۲ مراقب امتحانی و دست‌اندرکار برگزار می‌شوند.

وی گفت: برای رعایت بهداشت و جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی آموزش و پرورش شهرستان شوشتر برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون‌های نهایی ۲۰ هزار ماسک سفارش داده است که هر نوبت امتحان بین دانش‌آموزان در بدو ورود به جلسه امتحان توزیع می‌شود.

معینی تاکید کرد: نظارت دقیق بر شرایط حضور دانش‌آموزان، تب سنجی و… نیز در دستور کار است و ایستگاه‌هایی در حوزه‌های امتحانی در نظر گرفته می‌شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه(شوشترخبر)
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.