Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 20245
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ | ارسال توسط :

الکتروپمپ تأسیسات آبفای سرداران تعویض شد

شوشترخبر| با پیگیری های صورت گرفته، الکتروپمپ پمپ و تأسیسات آبرسانی آبفای شهر سرداران تعویض و به روزرسانی شد. ایرج محمودی مدیر آبفا شهر سرداران و حومه در گفت و گو با روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات مختلفی همچون قطعی های مکرر آب در شهر سرداران و شهرک مرداسی و با بررسی های […]

شوشترخبر| با پیگیری های صورت گرفته، الکتروپمپ پمپ و تأسیسات آبرسانی آبفای شهر سرداران تعویض و به روزرسانی شد.

ایرج محمودی مدیر آبفا شهر سرداران و حومه در گفت و گو با روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات مختلفی همچون قطعی های مکرر آب در شهر سرداران و شهرک مرداسی و با بررسی های صورت گرفته، تصمیم بر آن شد الکتروپمپ پمپ چاه و تأسیسات موجود پس از ده سال تعویض گردد تا دیگر شاهد مشکلات ذکر شده نباشیم.

محمودی افزود :در همین راستا، با پیگیری های مهندس احمدی سرپرست محترم امور ، یک دستگاه الکتروپمپ پمپ ۷۳/۵kw خریداری و در پی آن شبکه لوله کشی و تابلو برق تأسیسات موجود نیز به روز رسانی شد.

وی بیان داشت: در شهر سرداران و شهرک مرداسی حدود هشت هزار نفر از این تأسیسات بهره مند می شوند که امیدواریم این اقدام موجب آسایش عزیزان گردد.

محمودی درپایان گفت :متاسفانه انشعابات غیر مجاز بسیار زیادی وجود دارد که باید بگویم این شرایط ضربات سنگينی به حوزه خدمات رسانی آبفا وارد کرده است و انتظار می‌رود مشترکین محترم نسبت به اصلاح شرایط موجود اقدام نمایند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.