Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 13957
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ | ارسال توسط :

۶ سایت میراث جهانی شوشتر به دوربین مداربسته مجهز شد

شوشترنامه| مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: شش سایت میراث جهانی شوشتر به دوربین مداربسته مجهز شد و پایش تصویری می‌شود. محمدرضا بهادری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در راستای ارتقاء سطح زیرساخت‌های گردشگری، پروژه تجهیز سایت‌های تحت نظارت خود را به […]

۶ سایت میراث جهانی شوشتر به دوربین مداربسته مجهز شد

شوشترنامه| مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: شش سایت میراث جهانی شوشتر به دوربین مداربسته مجهز شد و پایش تصویری می‌شود.

محمدرضا بهادری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در راستای ارتقاء سطح زیرساخت‌های گردشگری، پروژه تجهیز سایت‌های تحت نظارت خود را به دوربین‌های مدار بسته، برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی سایت‌های ثبت جهانی در شوشتر این پروژه دارای ملاحظات فنی و اجرایی بسیار زیادی بود که این موضوع با تکیه‌بر دانش و توانایی کارشناسان توانمند پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی شوشتر، در ۵ فاز طراحی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای فازهای متعدد این پروژه بزرگ خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی فاز اول پروژه، با استفاده از فرصت ایجادشده به‌واسطه تعطیلی سایت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و طی آن ۶ سایت اصلی شامل خانه مرعشی، مجموعه آسیاب‌ها و آبشارها، قلعه سلاسل، بند میزان، میل کلاه‌فرنگی و پل بند گرگر با ۲۴ دوربین مداربسته در شبکه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح، پایش و مانیتورینگ آثار تسهیل می‌شود و همچنین حراست و نگهداری مجموعه را نظام‌مند خواهد شد.

بهادری تاکید کرد: با تلاش نیروهای پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی شوشتر، زیرساخت اصلی این طرح اجراشده و در سال‌های آتی با توجه به شرایط اعتباری که پیگیری خواهد شد، به بهترین شکل اجرا می‌شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.