Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13962
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 10:53 | ارسال توسط :

آغاز پروژه چهارخطه کردن ۶ کیلومتر از جاده دزفول

شوشتر خبر| سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند صبح امروز در گفتگو باخبرنگار فارس درگتوند، اظهار کرد: پروژه چهار خطه کردن جاده دزفول به شوشتر در محدوده گتوند یعنی از صالح شهر تا کیلومتر ۱۸، چند روزی است که شروع شده و پروژه به‌خوبی پیش ‌می‌رود. علی محمدزاده افزود: این پروژه در ابتدا معارض […]

آغاز پروژه چهارخطه کردن ۶ کیلومتر از جاده دزفول

شوشتر خبر| سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند صبح امروز در گفتگو باخبرنگار فارس درگتوند، اظهار کرد: پروژه چهار خطه کردن جاده دزفول به شوشتر در محدوده گتوند یعنی از صالح شهر تا کیلومتر ۱۸، چند روزی است که شروع شده و پروژه به‌خوبی پیش ‌می‌رود.

علی محمدزاده افزود: این پروژه در ابتدا معارض داشت که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم کشاورزان و شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر باما همکاری کردند و مشکل معارض جاده حل شد.


محمدزاده بابیان اینکه این طرح در طرح‌های ملی قرار دارد ، تصریح کرد: طرح چهارخطه کردن جاده دزفول به شوشتر یکی از طرح‌های ملی است که ۶ کیلومتر از آن (از صالح‌شهر تا کیلومتر۱۸) درحال انجام است و از دزفول تا صالح‌شهر نیز بزودی آغاز می‌شود البته در دزفول نیز جاده معارض دارد که باید این مشکل برطرف شود


سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند اضافه کرد: اگر مشکلی در روند کار پیش نیاید و پروژه به‌خوبی پیش برود و تامین اعتبار نیز به‌موقع انجام شود، پروژه چهار خطه کردن این ۶ کیلومتر در تابستان ۱۴۰۰ یا در اواخر بهار به‌بهره‌برداری می‌رسد.


بنا بر این گزارش، این جاده از کیلومتر ۱۸ تا شوشتر چهارخطه می‌باشد و از دزفول تا ورودی صالح‌شهر سپس از خروجی صالح‌شهر تا کیلومتر ۱۸ جاده دوطرفه‌است که چهارخطه کردن ۶ کیلومتر آن درحال انجام است.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.