Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13266
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 مارس 2020 - 7:24 | ارسال توسط :

۵۸ واحد صنفی در شوشتر پلمپ شده است

شوشترنامه| رئیس اتاق اصناف شوشتر گفت: در شهر شوشتر تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۵۸ واحد صنفی پلمپ شده است. علی سوزنگر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: تا شب گذشته ۵۸ واحد صنفی که از اجرای مصوبات شورای سلامت سرباز شده‌اند پلمپ شده و با آن‌ها برخورد شده است. وی افزود: از صبح […]

۵۸ واحد صنفی در شوشتر پلمپ شده است

شوشترنامه| رئیس اتاق اصناف شوشتر گفت: در شهر شوشتر تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۵۸ واحد صنفی پلمپ شده است.

علی سوزنگر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: تا شب گذشته ۵۸ واحد صنفی که از اجرای مصوبات شورای سلامت سرباز شده‌اند پلمپ شده و با آن‌ها برخورد شده است.

وی افزود: از صبح امروز برای اجرای مصوبه شورای سلامت شهر شوشتر ناظران و بازرسان در بازار فعال هستند و به صلاح‌دید فرماندار محترم از بازاریانی که واحد صنفی خود را بازکرده‌اند درخواست می‌شود فعالیت تجاری را متوقف کنند.

وی تاکید کرد: در صورت تمرد از دستور صادرشده امشب واحدهای متخلف با حضور مأموران و مجریان قانون پلمپ خواهد شد، بازاریان گلایه نکنند.

وی از شهروندان و بازاریان خواست که برای سلامت خود، خانواده و همشهریان از فعالیت واحدهای صنفی خودداری کنند زیرا این مهم به سود همه است.

به گزارش شبکه خبری نامه، به درخواست فرماندار محترم تاکنون به‌صورت ارشادی از بازاریان خواهش شده است که فعالیت واحدهای صنفی متوقف شود، البته بعدازاین خواهش قطعاً برخورد قانونی در انتظار متخلفان است. به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شورای سلامت شوشتر فعالیت تجاری واحدهای صنفی شهرستان را از صبح امروز ۲۴ اسفند غیرقانونی و تعطیل اعلام کرده است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.