Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17583
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ | ارسال توسط :

رشد ۱۰ درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان

شوشترخبر| معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر حبیب حی‌بر با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته نسبت به […]

رشد ۱۰ درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان

شوشترخبر| معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حبیب حی‌بر با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها احتمالا به دلیل مسافرت‌های نوروزی است و شاید با پایان سفرها میزان مراجعه به بیمارستان‌ها و بستری‌ها افزایش یابد. البته در این مدت میزان بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان در پی ابتلا به کرونا، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید – ۱۹ در خوزستان، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ و ۸۵ تا ۹۰ درصد تخت‌های اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کرونا تکمیل شده است.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.