Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17876
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ | ارسال توسط :

اولویت‌های معاون جدید خدمات شهری شهرداری شوشتر تشریح شد

شوشترخبر| باحضور معاون مالی و اداری شهرداری شوشتر سیدحسین محمدنژاد در محل معاونت خدمات شهر شهرداری شوشتر رسما معارفه و فعالیت خود را آغاز کرد. معاون جدید خدمات شهری شهرداری شوشتر پس از این معارفه در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: اصلی‌ترین اولویت کاری در حوزه خدمات شهری بهبود شرایط آسفالت، سامان‌دهی […]

اولویت‌های معاون جدید خدمات شهری شهرداری شوشتر تشریح شد

شوشترخبر| باحضور معاون مالی و اداری شهرداری شوشتر سیدحسین محمدنژاد در محل معاونت خدمات شهر شهرداری شوشتر رسما معارفه و فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون جدید خدمات شهری شهرداری شوشتر پس از این معارفه در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: اصلی‌ترین اولویت کاری در حوزه خدمات شهری بهبود شرایط آسفالت، سامان‌دهی نیروی انسانی در این معاونت و ارتقای بهره‌وری و کیفیت فعالیت‌های اجرایی است.

سیدحسین محمدنژاد افزود: در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از تجارب، نیروی متخصص و بروز رسانی ماشین‌آلات شهرداری سطح خدمات ارائه شده به شهروندان را ارتقا دهیم که بزودی اثرات ملموس تصمیمات در این حوزه قابل مشاهده خواهد بود.

محمدعلی غفلتی پس از شش سال سرپرستی معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر پس از مکاتبات متعدد از سوی اداره کل امور شهری و سایر نهادها روز گذشته از سمت خود عزل شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.