Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 17866
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ | ارسال توسط :

اول هفته خوزستان؛ وزش باد و افزایش رطوبت

خوزنامه؛ مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وزش باد و افزایش رطوبت در سطح استان خبر داد. به گزارش ایسنا؛ محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز تا روز دوشنبه هفته جاری شاهد عبور سامانه ناپایدار ضعیفی از روی استان خوزستان هستیم که سبب ناپایداری‌های محلی به صورت احتمال رگبار و رعد و […]

اول هفته خوزستان؛ وزش باد و افزایش رطوبت

خوزنامه؛ مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وزش باد و افزایش رطوبت در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز تا روز دوشنبه هفته جاری شاهد عبور سامانه ناپایدار ضعیفی از روی استان خوزستان هستیم که سبب ناپایداری‌های محلی به صورت احتمال رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در ارتفاعات شمالی و شرقی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه کاهش نسبی دما بین ۲ تا ۴ درجه مورد انتظار است.

سبزه‌زاری افزود: تا اواخر وقت امروز وزش بادها به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود. امروز شمال خلیج فارس نیمه مواج است. امروز و فردا افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و غربی و بعضا مرکزی استان خوزستان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۸ و ایذه با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۱.۷ و ۳۹.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.