Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13172
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2019 - 14:28 | ارسال توسط :

معارفه رئیس علوم پزشکی شوشتر | ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شوشتر و گتوند گرفته‌ام

۲۰۰ استخدام جدید را با وزیر بهداشت و درمان دنبال می‌کنم شوشترنامه | نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار سال بیش از یکهزار میلیارد تومان (۱۰ هزار میلیارد ریال) اعتبار برای شوشتر و گتوند گرفته‌ام وگرنه با اعتبارات قطره چکانی امکان نداشت بشود این‌همه کار کرد. به گزارش شوشترنامه […]

معارفه رئیس علوم پزشکی شوشتر | ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شوشتر و گتوند گرفته‌ام

۲۰۰ استخدام جدید را با وزیر بهداشت و درمان دنبال می‌کنم

شوشترنامه | نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار سال بیش از یکهزار میلیارد تومان (۱۰ هزار میلیارد ریال) اعتبار برای شوشتر و گتوند گرفته‌ام وگرنه با اعتبارات قطره چکانی امکان نداشت بشود این‌همه کار کرد.

به گزارش شوشترنامه | حاج سهراب گیلانی در جلسه تکریم و معارفه رئسای علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان شوشتر در سال‌جاری تنها ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان است و در شهرستان گتوند حدوداً ۱۲ میلیارد تومان، با این اعتبارات واقعاً نمی‌شود کاری انجام داد.

وی افزود: در گذشته توجیه این بود که اعتبارات دولت و مملکت همین‌قدر است، با این اعتبارات باید بسازیم، ولی ما این مسائل را قبول نداریم، رفتیم و نشستیم و مصوب کردیم و اعتبار گرفتیم، الان می‌شود ادعا کرد که بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار در همه بخش‌ها اعتبار برای شوشتر جذب‌شده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با اشاره به برخی از این اعتبارات عنوان کرد: مثلاً در همین بهداشت و درمان برآوردها و آمارها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، در بخش برق نیز بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، این اعتبارات در شوشتر و گتوند خرج شده است و مردم از ثمرات آن بهره مندند.

وی تاکید کرد: واقعاً شوخی نیست در ۴۰ ماه ۲۰ هزار مترمربع به فضای بهداشت و درمان یک شهرستان افزوده شود، این نشان از کار جهادی است، روزی به وزیر سابق بهداشت و درمان گفتم ما چرخه درمان را نیاز داریم، صدایش درآمد و گفت نمی‌شود، این چیزی که شما می‌خواهید ۱۷ سال طول می‌کشد، ما فقط گفتیم شما کمک کنید ما انجامش می‌دهیم.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در برخی مسائل وقتی وزیر را برای افتتاح می‌آوریم باور نمی‌کند که این اتفاق در شوشتر افتاده است، این نشان از اوج تلاش، پیگیری و سخت‌کوشی ماست که توانستیم آنچه وزیر و مجموعه وزارت محال می‌دانستند اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: واقعاً باید بگوییم که در خرداد ۹۵ چه بودیم، آیا همین نیروهای علوم پزشکی نبودند که این مجموعه را به این شرایط رساندند؟ همین شماها بودید که این اتفاق‌ها را رقم زدید، باید اعلام کنم شما خواستید، ما حمایت کردیم و شد، شد آنچه امروز شاهد آنیم.

گیلانی عنوان کرد: نه‌تنها در بخش MRI بلکه واقعاً در سایر بخش‌ها شوشتر عقب نگهداشته شده بود، در سایر موارد نیز شاهد کوتاهی بودیم، ما این شرایط را قبول نداشتیم، تلاش کردیم و با برنامه پیش رفتیم، هرچه خواستیم گرفتیم، در تقاضاهای خود نگفتیم چهارخانه بهداشت می‌خواهیم، گفتیم چرخه کامل درمان می‌خواهیم و شاهد این اتفاق بزرگ در حوزه سلامتیم.

وی با اشاره به شرایط موجودر در بخش سلامت شوشتر گفت: الان در شوشتر ۶۰۰ تخت درمانی داریم، این اتفاق چطور افتاد تنها با تلاش توانستیم زیرساخت‌های درمان را در شهرستان مهیا کنیم و در این زمینه مردم منتفع می‌شوند، البته شوشتر در شرایط کنونی به شهرهای مجاورش نیز در حال خدمات دادن است که این امروز افتخار ماست.

وی عنوان کرد: امروز با حضور فرمانداری جوان برادری در همه مسائل در شهرستان موج می‌زند، این برادری و دوستی است که در کنار تلاش شبانه‌روزی شوشتر را به این‌جایگاه رسانده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند افزود: اصلاً به فکر اعتبارات جاری که به صورت روتین به شوشتر و گتوند می‌دهند نیستم، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شوشتر هم اصلاً حرفی نزدم و در کمیته برنامه‌ریزی گتوند هم شرکت نکردم، زیرا رقمی نیست این پول‌ها، ما به فکر اعتبارات کلان و پول‌های بزرگ هستیم این ۱۲ میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد تومان رقمی به شمار نمی‌آید.

گیلانی خاطر نشان کرد: در همین چندروزه فقط ۱۳ میلیارد تومان (۱۳۰ میلیارد ریال) اعتبار برای شهر ترکالکی گرفته‌ام یعنی رقمی بیش از اعتبارات کل شهرستان گتوند، این رقم قابل‌توجه تنها با رایزنی و تعامل به‌دست‌آمده است.

وی گفت: اگر می‌خواستیم به فکر اعتبارات جاری باشیم نمی‌توانستیم ۱۰۰ مدرسه بسازیم، اعتباری برای ساخت مدرسه نیست ولی ما در شوشتر توانستیم ۱۰۰ مدرسه کلنگ بزنیم و ساخت‌وساز آنها را آغاز کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: الان در شرایطی هستیم که وزارت بهداشت و درمان باید به دنبال ما بدود، الان ساختمان داریم، تجهیزات داریم ولی نیرو نداریم، با وزیر بهداشت و درمان توافق کرده‌ام برای ۲۰۰ نیروی جدید در علوم پزشکی شوشتر باید برای استخدام راهکاری پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلات کمبود نیرو در بخش علوم پزشکی شوشتر افزود: الان در بخش‌ها نیرو کم داریم، دستگاه MRI داریم ولی نیرو نداریم اگر نیرو بگیرند می‌توانیم از این دستگاه شبانه‌روزی استفاده کنیم، همچنین برای سی‌تی‌اسکن و…

وی با اشاره به توانمندی‌های دکتر ابول‌نژادیان افزود: دکتر ابول‌نژادیان امروز برای همه استان منشأ خیر است، از وی می‌خواهیم که مانند همیشه به شوشتر تعصب داشته باشد و برای رفع مشکلات در این شهرستان همکاری کند.

گیلانی عنوان کرد: با شناختی که از خانواده دکتر کلانتر دارم، وی فردی شریف، توانمند، بااخلاق و با اصالت است از همه همکارانشان می‌خواهم در علوم پزشکی شوشتر به وی کمک کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.