Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 20164
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ | ارسال توسط :

چه کسی راه‌اندازی دستگاه آنژیوگرافی شوشتر را گرو گرفته است؟

شوشترخبر| مجتبی نارنج‌پور- روزنامه‌نگار| در ماه‌های منتهی به انتخابات دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان خاتم‌الانبیا به شهرستان وارد شد، در آن روزها بسیاری تلاش داشتند که راه‌اندازی این دستگاه به بعد از انتخابات موکول شود، زیرا بر این باور بودند که این دستگاه می‌تواند سبد رای زیادی در انتخابات جابجا کند. پس از انتخابات و پیروزی جریان […]

چه کسی راه‌اندازی دستگاه آنژیوگرافی شوشتر را گرو گرفته است؟

شوشترخبر| مجتبی نارنج‌پور- روزنامه‌نگار| در ماه‌های منتهی به انتخابات دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان خاتم‌الانبیا به شهرستان وارد شد، در آن روزها بسیاری تلاش داشتند که راه‌اندازی این دستگاه به بعد از انتخابات موکول شود، زیرا بر این باور بودند که این دستگاه می‌تواند سبد رای زیادی در انتخابات جابجا کند.

پس از انتخابات و پیروزی جریان اتحاد اقوام باز هم شاهد آن هستیم که راه‌اندازی این دستگاه پیشرفته در شوشتر به دلایل واهی به ماه‌های آتی موکول می‌شود.

مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا، سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر باید در این رابط پاسخگو باشند که به چه دلیلی سلامت، جان و زندگی مردم شوشتر را به بازی گرفته و راه‌اندازی این دستگاه را به بعد موکول کرده‌اند.

مرگ یک نفر از شهروندان به دلیل سکته قلبی می‌تواند پرونده ترک فعل برای افراد فوق‌الذکر مفتوح کند.

برخی تحلیل‌ها از این مهم پرده برداشته‌اند که برخی با توصیه در تلاش هستند که افتتاح این دستگاه به نیمه‌خرداد به بعد موکول شود که این مهم در صورت صحت اقدامی بسیار رذیلانه است.

برخی منابع خبری نیز گفته‌اند که افرادی با تعلل در راه‌اندازی این دستگاه دنبال آن هستند که رئیس دانشکده با دریافت حکم ریاست راه‌اندازی این دستگاه را در رزومه کاری خود ثبت کند.

از دو تحلیل فوق هرکدام درست باشد یک جریان و طیف، سلامت و جان مردم شوشتر را در گرو منافع تیم خود گرفته است که لازم است مدعی‌العموم در این زمینه شجاعانه به میدان بیاید و بی‌طرفانه مثل همیشه اقدامی انقلابی کند.

فرماندار شوشتر درباره کوتاهی احتمالی و اهمال‌کاری صورت گرفته ضمن پاسخگویی به افکار عمومی افراد اهمال‌کار را به نهادهای نظارتی معرفی کند، شوشترخبر در صورت عدم معرفی افراد دست به انتشار اسناد در این زمینه خواهد زد.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.