Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19520
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ | ارسال توسط :

دکتر مرد؛ در ابتدای جاده‌ای نامتنهایی است

شوشترخبر| در چند روز گذشته برخی رسانه‌های محلی در تلاش بودند که خبر از عزل معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بدهند، حتی یکی از این رسانه‌های محلی به سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی برای تعویض معاونان گرا نیز می‌داد، غافل از اینکه دکترمرد برای این کارها به شوشتر آمده است. سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر […]

دکتر مرد؛ در ابتدای جاده‌ای نامتنهایی است

شوشترخبر| در چند روز گذشته برخی رسانه‌های محلی در تلاش بودند که خبر از عزل معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بدهند، حتی یکی از این رسانه‌های محلی به سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی برای تعویض معاونان گرا نیز می‌داد، غافل از اینکه دکترمرد برای این کارها به شوشتر آمده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از سوی سرمست شوشتری حکم مدیریت گرفته است، سرمست شوشتری بارها در دوران ریاست جندی شاپور-دور قبل ریاست و حال- ثابت کرده است که نه تنها هیچ عرقی که شهرستان شوشتر ندارد، بلکه هر زمانی لازم باشد برای شوشتر گامی بردارد بدترین اقدام را می‌کند.

شهری زادگاه و محل تولد و … وی بوده است دوران سابق مدیریت وی تنها یک آمبولانس از جندی شاپور نصیبش شد، در حالی که وی در روزهای پایانی ۹۳ که افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر به این شهرستان سفر کرده بود، اعلام کرد که سی‌اسکن شامل حال مردم شوشتر نمی‌شود و ام.آر.آی که اصلا حرفش را نزنید.

چه اتفاق شاقی در کشور افتاد که تنها چند ماه پس از رفتن سرمست شوشتری از ریاست جندی‌شاپور دستگاه سی‌تی‌اسکن و بعد ام.آر.آی نصیب شوشتر شد؟ آیا با رفتن سرمست راه باز شد یا قوانین کشوری به یکباره زیر و رو شد؟

حال دکتر مرد فرستاده همان مدیریت، فرستاده همان طرز فکر و همان دیدگاه است، تعارض منافع ریاست جندی‌شاپور با فعالیت در بخش خصوصی درمان، دیدگاهی که قبلا از وی در این جایگاه سراغ داریم و فرستاده گمنامی که به خیال خود به دلیل غیربومی بودن نمی‌تواند چالش برانگیز باشد در حالی که سابقه فعالیت ایشان در امور بین‌الملل دانشگاه جندی‌شاپور به خوبی واضح است.

سرمست شوشتری بار دیگر در شوشتر به نحوی عمل کرد که در گام نخست شکست بخورد، استقبال از نیروی ارسالی وی نه تنها آنقدر که فکرش را نمی‌کرد سرد بود بلکه تاکنون تذکراتی نیز درپی داشته است که در این مجال قصد باز کردن این مهم را ندارم.

سرپرست جدید علوم پزشکی شوشتر بهتر است به خوبی مطلع باشد که خط قرمز مردم شوشتر توسعه و شتاب پیشرفت علوم پزشکی است، با تصمیم‌گیری نادرست در این چند روز حضورش در شوشتر چالش جدیدی علاوه بر امور بین‌الملل جندی شاپور برای خود درست نکند.

دکتر مرد بهتر است برای ماندگاری و تنفس در اتمسفر مدیریتی جندی شاپور قدری محتاطانه تر عمل کند، این مهم تنها یک مشاوره است می‌توان به آن محلی نگذاشت و می‌توان به شرط عقل به کوچکترین هشدارها نیز هوشیار بود.

نویسنده : مدیر مسئول | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.