Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13752
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2020 - 16:37 | ارسال توسط :

پروژه ۱۰ هزار تنی تولید فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران

شوشترنامه| با حضور استاندار خوزستان ونماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی پروژه ۱۰ هزار تنی تولید فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران شهرستان گتوند کلنگ‌زنی شد. نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه بزرگ تولید ۱۰ هزار تنی فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران اظهار داشت: […]

پروژه ۱۰ هزار تنی تولید فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران

شوشترنامه| با حضور استاندار خوزستان ونماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی پروژه ۱۰ هزار تنی تولید فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران شهرستان گتوند کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه بزرگ تولید ۱۰ هزار تنی فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران اظهار داشت: اشتغال‌زایی در سطح شهرستان‌های شوشتر و گتوند در اولویت است، به این دلیل پروژه‌ها در این زمینه هم با سرعت و هم با جدیت پیگیری می‌شود.

سهراب گیلانی افزود: راه‌اندازی این شرکت به نحوی ایجاد ۳۰۰ اشتغال پایدار است، از راه‌اندازی چنین مراکزی در سطح شهرستان حمایت می‌کنیم و از مسئولان استانی می‌خواهیم که این پروژه را برای راه‌اندازی سریع در اولویت حمایت و رفع مشکل قرار دهند.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه عنوان کرد: این پروژه با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار قرار است در مدت پنج سال اجرا شود و در نهایت ۱۰ هزار تن انواع فرآوری را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه بر ایجاد اشتغال در شرایط کنونی تاکید داریم، افزود: در سطح شهرستان گتوند با اجرای این طرح بزرگ بیش از یکهزار و ۲۰۰ اشتغال غیرمستقیم به راه می‌افتد.

گیلانی عنوان کرد: این طرح در فاز نخست ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و یکهزار تن محصول فرآوری و تولید می‌کند و قرار است در مدت هشت ماه اجرا شود.

بر اساس این گزارش، در صورت اجرای این طرح ۳۰ کیلوگرم در مترمکعب انواع آبزیان تولید و برای ساخت نهایی آن ۵۰ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

این پروژه توسط سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان جناب دکتر شریعتی کلنگ‌زنی شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.