Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19367
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ | ارسال توسط :

محمد شهبازی‌آزاد معاون سیاسی فرمانداری شوشتر شد

شوشترخبر| محمد شهبازی‌آزاد در مراسمی به عنوان معاون سیاسی فرمانداری شوشتر معارفه شد و از زحمات هفت‌ساله محمدحسن کجباف در این سمت تقدیر شد. محمد شهبازی‌آزاد که گویا با یکی از معاونان استاندار نسبت نسبی دارد، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ فرماندار رامهرمز شد و تنها پس از کمتر از ۱۰ ماه (یعنی دقیقا […]

محمد شهبازی‌آزاد معاون سیاسی فرمانداری شوشتر شد

شوشترخبر| محمد شهبازی‌آزاد در مراسمی به عنوان معاون سیاسی فرمانداری شوشتر معارفه شد و از زحمات هفت‌ساله محمدحسن کجباف در این سمت تقدیر شد.

محمد شهبازی‌آزاد که گویا با یکی از معاونان استاندار نسبت نسبی دارد، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ فرماندار رامهرمز شد و تنها پس از کمتر از ۱۰ ماه (یعنی دقیقا ۳۲۱ روز) از این سمت عزل شده است.

شهبازی‌آزاد در تاریخ ۸ فروردین‌ماه سال بعد یعنی ۱۴۰۲ یعنی ۹ روز پس از عزل از سمت فرمانداری رامهرمز مدیر کل مالی و اداری استانداری خوزستان شد که در این سمت هم در ۷ مرداد ۱۴۰۲ از سمت خود عزل می‌شود(یعنی دقیقا ۱۲۳ روز)

وی در این سمت-معاون سیاسی فرمانداری شوشتر- مشخص نیست چند ماه و چند روز خواهد بود ولی امید است در ماموریت خود سربلند باشد.

محمدحسن کجباف در مدت هفت سال در سمت معاونت سیاسی فرمانداری شوشتر بود و قبل از آن معاون اداره آموزش و پرورش شوشتر و ریاست هلال احمر شهرستان را در کارنامه کاری خود دارد، برای این برادر شهید مدافع حرم آرزوی توفیق داریم.

——————–

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲- ۱۶:۲۳

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.