Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19372
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ | ارسال توسط :

شوشتر صاحب آنژیوگرافی شد/ دستگاه در شوشتر تخلیه و تحویل شد

شوشترخبر| معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به دستگاه آنژیوگرافی، برند فلیپس که در نوع خود پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت را دارد خبر داد. مهندس حجت بااحمدی اظهار کرد: دستگاه آنژیوگرافی یکی از دستگاه های پیشرفته پزشکی است که برای تصویربرداری و تشخیص بسیاری از بیماری های […]

شوشتر صاحب آنژیوگرافی شد/ دستگاه در شوشتر تخلیه و تحویل شد

شوشترخبر| معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به دستگاه آنژیوگرافی، برند فلیپس که در نوع خود پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت را دارد خبر داد.

مهندس حجت بااحمدی اظهار کرد: دستگاه آنژیوگرافی یکی از دستگاه های پیشرفته پزشکی است که برای تصویربرداری و تشخیص بسیاری از بیماری های خونی و رگ ها استفاده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی با اشاره به نیاز مردم و ضرورت وجود این دستگاه در سطح شهرستان شوشتر افزود: با بهره برداری از این دستگاه همشهریان از مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرستان ها بی نیاز می شوند.

وی گفت: جا دارد از مساعدت های وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونان محترم توسعه و درمان وزارت متبوع و پیگیری های نماینده محترم مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می نماییم.

بااحمدی ضمن تشکر از خیرین در پایان تصریح کرد: بخش آنژیوگرافی توسط خیرین محترم جناب آقای حاج محمد جنابی و حاج مرتضی نیکونهاد با مشارکت دانشکده علوم پزشکی احداث شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.