Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19887
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ | ارسال توسط :

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین مصاحبه خود؛ ناگهان وحدت اقوام

شوشترخبر| رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مصاحبه جدید خود به مناسبت برنامه‌های رمضان از کلیدواژه وحدت اقوام به صورت متعدد بهره برده است که امید است در این مصاحبه آنچه طرح شده است همان باشد که گفته است، زیرا بسیاری پس از خواندن این مطلب اعلام کرده‌اند که با انتخاب کلیدواژه‌ها مصاحبه […]

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین مصاحبه خود؛ ناگهان وحدت اقوام

شوشترخبر| رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مصاحبه جدید خود به مناسبت برنامه‌های رمضان از کلیدواژه وحدت اقوام به صورت متعدد بهره برده است که امید است در این مصاحبه آنچه طرح شده است همان باشد که گفته است، زیرا بسیاری پس از خواندن این مطلب اعلام کرده‌اند که با انتخاب کلیدواژه‌ها مصاحبه شونده درحال ارسال پیام و جلب نظری برای گیرنده پیام خاص دارد.

به مصاحبه، نوع تنظیم، اصل متن و… خیلی ایرادی وارد نیست، ضمن احترام به اقوام مختلف در شهرستان و حمایت واقعی از رویه وحدت اقوام آرزو مندیم این رویه واقعا در دستور کار باشد.

آنچه این مهم را قابل طرح کرد این موضوع است تاکنون در حوزه فرهنگ چه کسی با برگزاری برنامه‌ها در زمینه اقوام مخالفتی داشته که حال رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اتحاد اقوام تاکید کرده است؟ در سال‌های گذشته که گرگیعان و برنامه‌های نوروزی در شهرستان شوشتر برگزار شده است کسی از وحدت اقوام در آن برنامه‌ها سخنی به میان آورده بود؟ دلیل طرح این مسئله در این بازه‌ زمانی و به این شکل چه می‌تواند باشد؟ دلیل عنوان و بیان این مصاحبه تاحد زیادی بدون مبنی است ولی طرح آن تاحد زیادی می‌تواند پیام داشته باشد و هم برای رویه آینده این اداره با ریاست جناب بهرامی می‌تواند یک مانیفست قابل تاکید و استناد باشد.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.