Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19892
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ | ارسال توسط :

تخریب ملک خطرآفرین پس از صدور اخطار قانونی در شوشتر

 شوشترخبر| در راستای قانون رفع خطر از ساختمان‌های قدیمی وجهت ایمنی معابر سطح شهر و همچنین به لحاظ فرهنگی و زیبایی، ملک مخروبه قدیمی در ناحیه یک خدمات شهری توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تخریب و رفع خطر گردید. سید حسین محمد نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر افزود: با استناد به مقررات و […]

تخریب ملک خطرآفرین پس از صدور اخطار قانونی در شوشتر

 شوشترخبر| در راستای قانون رفع خطر از ساختمان‌های قدیمی وجهت ایمنی معابر سطح شهر و همچنین به لحاظ فرهنگی و زیبایی، ملک مخروبه قدیمی در ناحیه یک خدمات شهری توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تخریب و رفع خطر گردید.


سید حسین محمد نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر افزود: با استناد به مقررات و تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخریب ملک مخروبه خطر ساز بافت‌های فرسوده در جهت ایمن‌سازی و منظر شهری در ناحیه یک معاونت خدمات شهری انجام شد.


وی اظهار کرد: تخریب دیوار و ملک های فرسوده غیر ایمن در سطح شهر از ابتدای سالجاری شروع شده و ادامه دارد .
وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با اطلاع قبلی مالکان اجرا و طبق برنامه زمان بندی شده پلاکاردهای لازم نصب و فرصت جهت ایمن‌سازی مکان در نظر گرفته شده است.


محمد نژاد هدف از اجرای این اقدامات توجه مالکین به ضوابط شهرداری و احترام به حقوق شهروندان است، بیان داشت: اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر و همچنین رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر و کوچه‌ها و اماکن عمومی از وظایف شهرداری‌ها است.


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر عنوان داشت: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مقرر شده است اماکنی که در مناطق مختلف از سوی صاحبان خود به هر دلیلی رها شده اند و سلامت بهداشتی و روانی شهروندان را مورد تهدید قرار داده، شناسایی و اگر مالکان خانه‌های فرسوده نسبت‌به رفع خطر ریزش اقدام نکنند (بعد از اخطارهای شهرداری) به خاطر برقراری امنیت جانی شهروندان خانه‌های مذکور محصور و یا تخریب شوند.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.