Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14373
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 23 مارس 2021 - 9:28 | ارسال توسط :

شوشتر در کرونا نارنجی نیست، هنوز قرمز است

شوشترخبر؛ اختصاصی| تناقض‌گویی معاون بهداشت جندی‌شاپور در رنگ‌بندی شوشتر؛ در حالی که روز گذشته دکتر علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرده بود شوشتر از وضعیت قرمز خارج شده که این تغییر رنگ با انتقادهای زیادی در این زمینه مواجه شد. در حالی که هنوز ترافیک سنگین مراجعه به مراکز درمانی شوشتر روز به روز […]

شوشتر در کرونا نارنجی نیست، هنوز قرمز است

شوشترخبر؛ اختصاصی| تناقض‌گویی معاون بهداشت جندی‌شاپور در رنگ‌بندی شوشتر؛ در حالی که روز گذشته دکتر علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرده بود شوشتر از وضعیت قرمز خارج شده که این تغییر رنگ با انتقادهای زیادی در این زمینه مواجه شد.

در حالی که هنوز ترافیک سنگین مراجعه به مراکز درمانی شوشتر روز به روز در حال افرایش است و بر اساس اعلام رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در چند روز گذشته که حداقل ۵۰ درصد تست‌های کرونا مثبت می‌شود، اعلام تغییر رنگ کرونایی شهرستان شوشتر باعث تعجب و عدم اعتماد به رنگ‌بندی‌ها را رقم زده است.

از سویی دیگر در حالی اپلیکیشن ماسک شوشتر را از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده است که شوشتر در روزهای گذشته مرگ‌های کرونایی متعددی را ثبت کرده که مشخص نیست این تغییر رنگ به چه دلیلی اعمال شده است.

دکتر علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار شوشترخبر اظهار داشت: خبر اعلامی مربوط به دو شب پیش است و بر اساس وضعیت شوشتر در اپلیکیشن ماسک اعلام شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه الان شوشتر در چه وضعیتی است افزود: شوشتر امروز سوم فروردین ماه رنگ قرمز کرونایی است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در پاسخ به سوالی درباره اینکه سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده بود که در تعطیلات تغییر رنگ کرونایی اعمال نمی‌شود، اظهار داشت: چنین مسئله‌ای درست است ولی مصاحبه انجام شده برای خوف و رجاء مردم و بر اساس اطلاعات اپلیکیشن ماسک بوده است و نباید با اعلام چنین خبرهایی بار سفر بست، شوشتر همچنان قرمز است حالا ممکن است یکروز یا ساعاتی یک شهرستان تغییر رنگ دهد ولی ملاک اعلام وزارت بهداشت است.

بر این اساس، معلوم نیست اظهار نظر درباره وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها در حالی که شوشتر دارای دانشکده مستقل علوم پزشکی است چرا و با چه منظوری انجام می‌شود ولی چنین اظهار نظرهای غیر موثق می‌توان تشکیک در آمارها و رنگ‌بندی‌های کرونایی را تقویت کند.

رئیس دانشگاه جندی‌شاپور اهواز نیز در پاسخ خبرنگار شوشترخبر پاسخی ارائه نکرد و از پاسخگویی امتناع ورزید.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.