Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 12651
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 01 می 2019 - 12:02 | ارسال توسط :

شهردار شهر سرداران استعفا کرد

ملک محمد منجزی شهردار شهر سرداران از سمت خود استعفا کرده و استعفای خود را تحویل شورای اسلامی شهر داده است. به گزارش شوشترنامه، ملک محمد منجزی که بیش از ۱۶ ماه است در سمت شهردار شهر سرداران در حال فعالیت است استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تحویل داده است. بر این اساس، […]

شهردار شهر سرداران استعفا کرد

ملک محمد منجزی شهردار شهر سرداران از سمت خود استعفا کرده و استعفای خود را تحویل شورای اسلامی شهر داده است.

به گزارش شوشترنامه، ملک محمد منجزی که بیش از ۱۶ ماه است در سمت شهردار شهر سرداران در حال فعالیت است استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تحویل داده است.

بر این اساس، محمد باقری عضو شورای اسلامی شهر سرداران در گفت و گویی اختصاصی درباره دلیل این استعفا  به شوشترنامه گفت: منجزی در استعفای خود دلیل استعفا را «خستگی» عنوان کرده است.

وی درباره بررسی این استعفا در شورای اسلامی شهر سرداران خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر سرداران به احتمال زیاد دوشنبه یا سه شنبه این استعفا را بررسی می کند.

بسیاری این استعفا را به آتش گرفتن خودروی آتش نشانی این شهرداری در روزهای گذشته بی ارتباط نمی دانند، اتفاقی که در حادثه اتفای حریق زمین کشاورزی رخ داده بود.

ملک محمد منجزی در ماه های گذشته توانسته بود در شهر سرداران بدور از حواشی فعالیت هایی در بخش عمرانی انجام دهد، که از این قسم می توان به آسفالت معابر در این شهر تازه تاسیس اشاره کرد.

خبرنگار: نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.