Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12654
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :

بر استعفایم اصرار دارم؛ آبان ۹۷ به اعضا شوراگفته بودم که نمی مانم

شهردار شهر سرداران گفت: از آبان سال گذشته به تک تک اعضای شورای اسلامی شهر سرداران گفته بودم که نمی توانم در سمت شهردار این شهر بمانم؛ و بر استعفای تحویل شده به شورای اسلامی شهر اصرار دارم. ملک محمد منجزی در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: دقیقا از ۱۴ آبان ماه […]

بر استعفایم اصرار دارم؛ آبان ۹۷ به اعضا شوراگفته بودم که نمی مانم

شهردار شهر سرداران گفت: از آبان سال گذشته به تک تک اعضای شورای اسلامی شهر سرداران گفته بودم که نمی توانم در سمت شهردار این شهر بمانم؛ و بر استعفای تحویل شده به شورای اسلامی شهر اصرار دارم.

ملک محمد منجزی در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: دقیقا از ۱۴ آبان ماه سال گذشته به همه اعضای شورای اسلامی شهر سرداران گفته بودم که امکان حضور در سمت شهردار را ندارم.

وی افزود: به همه گفته بودم و در آن زمان ابراز داشتم که تا نوروز می مانم و شما نیز برای انتخاب شهردار و بررسی گزینه های احتمالی اقدام کنید.

شهردار مستعفی شهر سرداران در پاسخ به سوالی که « چرا دو ماه پس از نوروز نیز در سمت خود حضور داشتید» تاکید کرد: دلیل اینکه پس از نوروز در شهرداری بودم وضعیت سیل و آماده باشی بود که اعلام شده بود، به محض رفع وضعیت اضطراری در استان در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تحویل دادم.

وی درباره فعالیت های انجام شده در این شهرداری تاکید کرد: در ۱۶ ماه فعالیت در شهر سرداران توانستیم ۵۷ هزار متر مربع از معابر این شهر را آسفالت کنیم و بیش از ۲ هزار متر جدول گذاری انجام دهیم.

منجزی عنوان کرد: در شرایط کنونی حقوق های شهرداری سرداران بروز است و مشکل خاصی در این شهرداری وجود ندارد.

ولی دلیل استعفای خود را نیز این چنین اعلام کرد که «ترجیح می دهم در شهرداری شوشتر(محل استخدامی ام) فعالیت کند و در آنجا حضور داشته باشم.»

شهردار مستعفی شهر سرداران در پاسخ به سئوالی که «اگر شورای اسلامی شهر سرداران استعفای شما را نپذیرد چه می کنید» گفت: من بر استعفایم اصرار دارم.

پیشتر محمد باقری عضو شورای اسلامی شهر سرداران اعلام کرده بود که، قرار است استعفای «ملک محمد منجزی» شهردار مستعفی شهر سرداران فردا یا سه شنبه ۲۳ و یا ۲۴ اردیبهشت ماه بررسی شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: نارنج پور

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.