Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13988
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 02 مارس 2021 - 6:27 | ارسال توسط :

در چینش هیات اجرای و معتمدین ترکیب جمعیتی؛ حضور نخبگان اجتماعی و جوان لحاظ شود

مجتبی نارنج‌پور-مدیر مسئول| بزودی انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست‌جمهوری در کشور و شهرستان وارد فاز عملیاتی‌تری می‌شود و اصلی‌ترین و نخستین مرحله چینش هیات معتمدین است که از دل این جمع هیات اجرایی گزیده می‌شود در دستور کار قرار می‌گیرد. ضمن تقدیر از مسئولان امر برای تلاش در انجام مقدمات امر در زمینه انتخابات‌های […]

در چینش هیات اجرای و معتمدین ترکیب جمعیتی؛ حضور نخبگان اجتماعی و جوان لحاظ شود

مجتبی نارنج‌پور-مدیر مسئول| بزودی انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست‌جمهوری در کشور و شهرستان وارد فاز عملیاتی‌تری می‌شود و اصلی‌ترین و نخستین مرحله چینش هیات معتمدین است که از دل این جمع هیات اجرایی گزیده می‌شود در دستور کار قرار می‌گیرد.

ضمن تقدیر از مسئولان امر برای تلاش در انجام مقدمات امر در زمینه انتخابات‌های پیش‌رو، جا دارد از توانمندی همه اقشار، اقوام و صدالبته نخبگان اجتماعی و جوانان در هیات معتمدین گزینش شده توسط فرمانداری استفاده شود و با این اقدام شجاعانه در زمینه پوست‌اندازی اجتماعی شهرستان گامی بلند برداشته شود.

از فرماندار جوان و خوش آتیه شهرستان شوشتر انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از چهره‌های جوان در عرصه انتخابات مجال بروز به جوانان در عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بدهد.

بهتر است به توان جوانان، علم و تخصص و تعهد و بصیرت آنان اعتماد شود، از توان کارکشته‌های با تجربه بیشتر در زمینه مشاورت بهره‌برد تا آینده را از امروز بتوان ساخت، اتفاقی که در انتخابات قبل متاسفانه مغفول ماند.

/


|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.