Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 13128
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۴:۵۳ | ارسال توسط :

فرماندار شوشتر: زمینه انتخابات پرشور و سالم فراهم است

ثبت نام یک نفر تا پایان روز نخست ثبت نام شوشترنامه| فرماندار شوشتر گفت: تلاش کرده‌ایم بستر انتخابات پرشور و سالم را در فرمانداری شوشتر فراهم کنیم و در این زمینه همه توان خود را به کار بسته‌ایم. به گزارش شوشترنامه، حسین پنبه دانه اظهار کرد: روز گذشته در اولین روز ثبت نام کاندیدا در […]

فرماندار شوشتر: زمینه انتخابات پرشور و سالم فراهم است

ثبت نام یک نفر تا پایان روز نخست ثبت نام

شوشترنامه| فرماندار شوشتر گفت: تلاش کرده‌ایم بستر انتخابات پرشور و سالم را در فرمانداری شوشتر فراهم کنیم و در این زمینه همه توان خود را به کار بسته‌ایم.

به گزارش شوشترنامه، حسین پنبه دانه اظهار کرد: روز گذشته در اولین روز ثبت نام کاندیدا در حوزه انتخابیه شوشتر فقط یک نامزد آن هم از تهران و با حضور در مرکز انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده است.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط در فرمانداری شوشتر افزود: مرکز ثبت نام کاندیدا در شوشتر با آمادگی کامل میزبان کاندیدا در این حوزه انتخابیه است.

فرماندار شوشتر با بیان اینکه این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در این راستا تلاش شد تا بستر مناسبی برای انتخابات در فرمانداری شوشتر فراهم شود و زمینه انتخاباتی پرشور و سالم را شاهد باشیم.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به عنوان برگزارکنندگان انتخابات به کار می‌گیریم تا با همکاری و همیاری هیئت نظارت بر انتخابات، امانت‌دار آرای مردم باشیم و انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

به گزارش شوشترنامه، روز گذشته مورخ ۱۰ آذر ماه سیدمحمد سادات ابراهیمی در ساعات نخست ثبت نام با حضور در ساختمان وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کرده است، وی در مصاحبه تنظیمی تیم خبری‌اش که اختصاصا برای شوشترنامه ارسال شده است شعار خود را در این دوره از انتخابات «توسعه همه‌جانبه، وحدت اقوام، تجربه دیروز، پاسخگوی امروز» اعلام کرده است.

شوشترنامه تلاش دارد، اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون جانب‌داری از همه کاندیدا پوشش خبری دهد، متون و تصاویر توسط نمایندگان مورد وثوق و معرفی شده داوطلبان به شوشترنامه ارسال می‌شود.

خبرنگار: نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.