Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13254
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 03 مارس 2020 - 11:59 | ارسال توسط :

کرونا | تست چهار بیمار مشکوک کرونا در شوشتر مثبت است؛ پنج بیمار مشکوک نیز بستری هستند

به گزارش شوشترنامه، رئیس  دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: صبح امروز تست کرونای چهار بیمار مشکوک مثبت اعلام شده است، از طرفی پنج بیمار مشکوک جدید نیز منتظر جواب آزمایش هستند. دکتر مجتبی کلانتر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: متاسفانه تست چهار شهروند شوشتری که در روز گذشته اخذشده است مثبت اعلام شده […]

کرونا | تست چهار بیمار مشکوک کرونا در شوشتر مثبت است؛ پنج بیمار مشکوک نیز بستری هستند

به گزارش شوشترنامه، رئیس  دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: صبح امروز تست کرونای چهار بیمار مشکوک مثبت اعلام شده است، از طرفی پنج بیمار مشکوک جدید نیز منتظر جواب آزمایش هستند.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: متاسفانه تست چهار شهروند شوشتری که در روز گذشته اخذشده است مثبت اعلام شده و این بیماران تحت درمان هستند.

وی افزود: این چهار بیمار از چهارگوشه شهر هستند و این مسئله خطر ابتلای بیشتر را در روزهای آینده زیاد می‌کند، از طرفی هیچ‌کدام از این افراد سفری به قم و ارتباطی با افرادی خارج از استان نداشته‌اند، این مسئله یعنی که از شهروندان شهر شوشتر این ویروس به آنها منتقل‌شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹ نفر در بخش ویژه کرونا شوشتر بستری هستند، از این تعداد ۴ نفر قطعاً کرونا دارند و پنج نفر نیز مشکوک به کرونا هستند، ما منتظر پاسخ آزمایش نمانده‌ایم و درمان را شروع کرده‌ایم.

وی درباره شایعاتی درباره اینکه افراد کرونا مثبت در شوشتر از سایر شهرها به شوشتر آمده‌اند افزود: همه کرونا مثبت‌ها شوشتری هستند و ساکن این شهراند.

کلانتر تاکید کرد: از روز نخست ۲۰ نفر در بیمارستان شوشتر در بخش کرونا بستری شده‌اند، از این تعداد ۱۱ نفر مرخص شده‌اند، افراد شامل آنهایی هستند که کرونا مثبت شده و بهبودیافته‌اند و یا تست کرونای آن‌ها منفی شده و ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید همکاری کنند، این ویروس را جدی گرفته و از تردد غیرضروری در مجامع عمومی خودداری کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: ازنظر تخت، دارو و کادر درمانی هیچ مشکلی نداریم و همه شرایط فراهم است و فرماندار محترم و جوان و همه دستگاه‌های شهرستان از هیچ کمکی کوتاهی نکرده‌اند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

کلانتر تاکید کرد: مردم با رعایت بهداشت فردی و عدم تردد در مجامع عمومی می‌توانند در شکست کرونا مشارکت کنند، در این زمینه مردم همکاری کنند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.