Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19039
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ | ارسال توسط :

المان‌هایی که با فرهنگ شوشتر سنخیت ندارد فوری از میادین جمع‌آوری شوند

شوشترخبر| جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر با حضور مسئولین نواحی مختلف شهرداری شوشتر در سالن جلسات شورای شهر شوشتر برگزار شد. علیرضا تقی پور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر در این جلسه با برشمردن برخی مشکلات و گلایه های مردم و میهمانان نوروزی در سالهای پیشین ، بر رفع این مسایل […]

المان‌هایی که با فرهنگ شوشتر سنخیت ندارد فوری از میادین جمع‌آوری شوند

شوشترخبر| جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر با حضور مسئولین نواحی مختلف شهرداری شوشتر در سالن جلسات شورای شهر شوشتر برگزار شد.

علیرضا تقی پور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر در این جلسه با برشمردن برخی مشکلات و گلایه های مردم و میهمانان نوروزی در سالهای پیشین ، بر رفع این مسایل در جهت رضایت مندی عمومی تاکید کرد.

تقی پور خطاب به مسئولین نواحی شهرداری گفت: درست است که چندماهی به فرا رسیدن نوروز داریم، اما با توجه به اینکه شوشتر یکی از مهمترین مقاصد میهمانان نوروزی در استان خوزستان میباشد و نوروز امسال نیز مقام اول در پذیرایی از هموطنان را کسب کرد، لازم است از همین حالا برنامه ریزی ها جهت استقبال شایسته تر از نوروز انجام شود، معاونت محترم خدمات شهر و مسئولین محترم نواحی شهرداری ، کمبودها را دسته بندی کنند تا با همفکری سایر همکاران در شورای شهر این موارد مورد توجه و بررسی قرارگیرند و نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر گفت: مکان یابی کمپ های نوروزی، تجهیز و بازسازی سرویسهای بهداشتی و ایجاد سرویسهای بهداشتی سیار در ورودیها و…، پاکسازی و نخاله برداری از مناطق مختلف شهری بویژه مناطق تاریخی و گردشگری، تابلوهای راهنما جهت مسافرین و میهمانان نوروزی، بازسازی و نوسازی مبلمان شهری و روشنایی پارکها، ایجاد ظرفشویی ،چاپ بروشورهای نوروزی، تابلوهای خوش آمدگویی در ورودیها و .. حتما باید مورد توجه قرار گیرد تا در نوروز هموطنان و مسافرین نوروزی و عموم شهروندان با مشکلات سالهای پیشین مواجه نشوند.

وی ادامه داد برخی المانهای نصب شده در میادین شهر ، سنخیتی با فرهنگ و آداب شهر تاریخی و کهن شوشتر ندارند و باید به فوریت از میادین اصلی جمع آوری شوند و پیشنهاد میشود در پارکها و بوستانهای شهری جانمایی شوند.

یادآور میشود جلسات کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر تا پیش از نوروز به صورت مرتب برگزار میشود تا روند اجرایی شدن مصوبات تسریع شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.